Gå til innhold

Twintipp og lille blåfugl


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:o) Hvordan går det?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen:o))

Jo, takk bare bra her vetdu;-) Der da??

 

Kos

Skrevet

Bare bra:) Lenge siden jeg har sett deg her inne?

Har du begynt på skolen igjen eller?:)

Skrevet

Så fint da snuppetipp:o)

Nei, ikke begynt på skolen enda.. 2 uker til:o)) Men, jobber jo da.. og har en aldri så liten mammagutt, tjihi:o)

Har du begynt på skolen enda da? Siste året nu eller??

 

Koskos

Skrevet

Ååå heldiggris, jeg har heldigvis fri en liiiiten stund til, begynner på mandag, men frister ikke..

Har 2+3 år igjen, *blærk*

Mammagutt ja, kjenner til den, her er det to stykker som går under hvis jeg ikke kommer å fikser opp. Greit å sitte ved sidet av brødboksen og sulte:S

 

Du da, siste året? Hva er det du går igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...