Twintipp og himmelblå Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Hei vennen:o)) Jo, takk bare bra her vetdu;-) Der da?? Kos
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 Bare bra:) Lenge siden jeg har sett deg her inne? Har du begynt på skolen igjen eller?
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Så fint da snuppetipp:o) Nei, ikke begynt på skolen enda.. 2 uker til:o)) Men, jobber jo da.. og har en aldri så liten mammagutt, tjihi:o) Har du begynt på skolen enda da? Siste året nu eller?? Koskos
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2008 Ååå heldiggris, jeg har heldigvis fri en liiiiten stund til, begynner på mandag, men frister ikke.. Har 2+3 år igjen, *blærk* Mammagutt ja, kjenner til den, her er det to stykker som går under hvis jeg ikke kommer å fikser opp. Greit å sitte ved sidet av brødboksen og sulte:S Du da, siste året? Hva er det du går igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå