Gjest Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 mobil dere bammere har og om dere er fornøyde? Regner med MANGE svar når jeg sikker innom, før jeg drar og kjøper meg ny mobil i morgen.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Har en nokia 6280, var fornøyd med den da den var ny, men nå er den 2 år gammel:)
boble <3 Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Jeg har en rosa nokia 7373, litt gamel den nå så ville ikke kjøpt den i dag.
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Jeg har nokia 6500 silver slide. Er kjempefornøyd! Men jeg la den på støtfangeren bak på bilen og smalt igjen bagasjelokket så den har jo sett bedre dager he he =)
hund&barn@fullrulle Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Nokia 6500 classic. Ikke noe fornøyd med kameraet så ville ikke kjøpt den. Men den er elegangt og fin, god lyd, og fin ellers, men den blir nok ikke så gammel for kamera er av de viktige tingene for meg.
NoDoubt Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Har en Sony ericsson C902. Den er helt ny på markedet og jeg tror jeg ikke er helt fornøyd. Etter 1 uke så mistet jeg den i gulvet og da ville den ikke virke mer (syns en mobil skal tåle en støyt). Fikk ny telefon og den er nå 2 uker. I dag har den begynt å henge seg opp når jeg skriver. Grrrrr... Så jeg skal klage. Får jeg bytte den så tror jeg at jeg går for en annen.
lillebror er " forsinket" Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Jeg har en samsung SGH-J700 og er veldig fornoyd. Men saa bruker jeg den kun til aa ringe og skrive sms en sjelden gang. Har sikkert mange andre ting der man kan bruke, men det har jeg ikke satt meg inn i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå