zethaline Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 jeg kjøpe i gave? De har `alt` og fikk beskjed om at det var ikke så viktig,bare at jeg kom;-) Bruden er kusinen min og jeg vil jo svært gjerne ha med noe til dem,uten at det blir alt for dyrt.Gjerne noe personlig/søtt,noen ideer? Kunne ikke tenkt meg å komme tomhendt. Og mens jeg først er her,noen som har hatt med seg babyen sin i bryllup,.???Babyen er 4mnd gml.snart
Slumdog Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Hva med en donasjon i deres navn til et veldedig formaal?
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 - lyslykt i litt stor str - gavekort på IKEA, Tilbords o.l. - en eksklusiv vin - Litt eksklusive telysholdere fra Chr.Glassmag. e.l. - Gavekort til kino eller teater
temine Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Hvilken sum hadde du tenkt da? Enklere å komme på når jeg tenker hva ting skal koste:)
zethaline Skrevet 13. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2008 Ja,hvilken sum..........Vet ikke hva som er vanlig,er alene... Noen son har vært å vet hva som er vanlig??
Mamman til Mia Camilia Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Har du skikkelig god humor, Så kjøper du en tralle/palle/sekk med dassruller. De blir iallefall brukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå