Gå til innhold

Rimis barnepakke her på sidene??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var inne og registrerte meg i går kveld jeg også:-) Og så hentet jeg gratis bleiebøtte på reflex for noen timer siden:-D Og selvfølgelig har jeg registrert meg for babypakken til apoteket, og skal få hentet ut den snart også... Hehe! GØY!

Skrevet

Det er masse gratis jeg også har fått....jeg venter enda spent på rimipakken...:)

-Reflex: Bleiebøtten

-Libero klubben er jo gratis: Babypakke

-Apotekpakken: Babypakke

Det er også en annen siden som du kan få masse gratis ting...ikke bare babyting:

http://www.gjerrigknarken.no/

Skrevet

Liberoklubben har jeg glemt!! Fikk derfra sist gang også. Hmm... Må stikke inn og registrere meg:-)

Lurer på om du gikk gravid i 2006 også jeg, forresten? Synes å huske nicket ditt...

Skrevet

Ja det stemmer det..jeg skulle ha en jente i september 06, men hun måtte tvinges ut i oktober..:) Hadde et annet nick en stund, men når jeg ble prøver gikk jeg tilbake til gamlenicket mitt siden de fleste kjente meg fra det....hva var nicket ditt da? Og når fikk du i 2006?

Var helt fastlåst til pc-en de siste mnd og blir vel det fra nå av siden datteren min nettopp begynte i barnehage....såå blir nok maaasse internett på meg framover...:)

Hva med deg? Hvor langt er du på vei og jobber du enda?

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Får ikke sendt melding til deg for poskassen din er full :-)

Kan prøve igjen i morgen dersom jeg får anledning :-)

Klæm

Skrevet

Heia...Collargol..:)

Har slettet masse nå så nå virker den....

Klem tilbake:)

Skrevet

Jeg hadde samme nick jeg har nå:-) Husker ikke om vi pratet noe den gangen... Men er gøy å se igjen mange av nickene som var her sist!

Fikk i slutten av september 06 jeg, noen dager før termin:-) Vannet gikk 00.30 - og da var BIM kjekt å ha, siden jeg ble sendt hjem etter kontroll og var våken hele natta (og hele neste dag og hele natta der igjen...).

Blir nok mye internett her også, Turbo begynte på i bhg forrige uke, han var så glad da han så igjen de som jobber der at han løp rett i armene deres og omtrent glemte å si hadet til mamma;-) Og så er jeg sykemeldt med BL og diverse. Har en stund igjen ennå til termin 14. oktober. Turbo rekker å bli 2 før fødselen, men når den er unnagjort, må Mini bare komme! Er vel 31+3 nå jeg. Når er din termin?

Skrevet

Heia:)

Min termin er 21 september så er snart 35 uker på vei, jeg har også bl og diverse he he...men får kiropraktor og akupunktur for plagene.

Heldig du som har en så glad gutt, idag har jenta mi vært i barnehagen en uke og personalet skal ha et eget møte, bare om henne for hun er så sint.

Ifølge dem så er hun det sinteste barnet de noengang har hatt i barnehagen.

Hun rekker ikke å bli to før han lille kommer og jeg lurer fælt på hvordan dette skal gå når hun er så voldsomt trassete...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...