Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Hva er det med dere dibbedamer egentlig? Hva er galt med et billig bilsete? Alle vet vel at bilseter som selges i Norge må være GODKJENTE??? Hvorfor må det være et bestemt merke og best i test? Det er jo slett ikke sikkert de hadde med billige merker i testen engang. Jeg er lei disse bilsetedebattene. Jeg har kjøpt billige seter til barna mine og har vært KNALLFORNØYD. Vi har også vært med i en kollisjon UTEN at barna fikk en eneste skramme. Jeg skjønner at dere vil beskytte barna deres. Det vil jeg også. Men et billig bilsete kan faktisk være like trygt. Jeg hadde hvertfall valgt billig fremfor brukt!!!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 lest noen kollisjonstester på bilstoler? det gjorde jeg i dag, og forskjellen på de forskjellige merkene var skremmende. av 100 oppnåelige poeng, var det noen som hadde fått bare 10, og ble direkte frarådd å kjøpe.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Var det de billigste som var dårligst da eller?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Næmmen så lite bilseteinteresserte vi var her i dag da.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Enig! Første sete jeg kjøpte kosta 900 nytt og var best i test. Siden har det jo vist seg at de høyt profilerte setene ofte feiler i testingen, noen ekskluderes sågar fra testing pga inviklet bruksanvisning! Jeg bryr meg ikke om hvordan setet ser ut, og det er DET man betaler for ved et dyrt sete.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 jeg svarte på det du spurte om hvorfor det må være best i test. prisen er meg likegyldig bare det har fått bra testresultat. kjøper ikke en stol uten at det har fått bra testresultat. sjekker du forbrukerportalen kan du selv finne ut om det er de dyreste eller de billigste som kommer dårlig ut, for det har ikke jeg sjekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå