babysjuk82 Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Likevel når jeg viste hva det handlet om. Har risiko sv.skap, holdt på og gå galt sist. Og nå sitter eg og er enda mere bekrymret enn før. Redd for at ungen ska dø i magen min..babyn min har vekstavik,og morkaka var ikke helt fin. Går til ul hver 3 uke,blir vel ofteqe på slutten nå. Håper alt går bra!! Jeg skal ialfall ikke gå over termin!
Herkules Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Huff ja det er lett og bli bekymret, og du har jo litt å bekymre deg for med den forhistorien og det at det er litt ekstra denne gangen også. Jeg tror at selv om det var en sterk episode så kan det være litt forløsende å se det også. Lett å ta til tårene når man ser det programmet uansett lette eller kompliserte fødsler Det er godt du blir fulgt opp og at du vet du slipper å gå over termin! Er det lenge til da? Håper du får et bra svangerskap videre med god oppfølging og en fin fødsel
Sauen Shaun Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Hei,hei. Har selv hatt vekstavvik på baby i ett tidligere svangerskap og skjønner hvordan du har det. Men prøv å tenk på at du blir godt fulgt opp og de holder ikke babyen din i magen lengere enn til de vurderer at han/hun har det bedre utenfor. Har du kommet langt i svangerskapet? Ikke gøy å gå og bekymmre seg slik.
babysjuk82 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2008 Takke for kosli svar:-) er 33uker på vei,og har 7 uker ijen. Vet ikke om eg må gå over termin,men det tør eg rett og slett ikke. Hadde vekstavik sist og, og det var pga morkaka ikke funket lengre og lite fostervann. Er mere redd denne gang faktisk..tenker på..enn hvis morkaka plutseli slutter og funke..håper sykehuse skjønner meg,sånn at eg ikke går over termin..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå