sørlandschips Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Noen som vet hva som hjelper mot kvalme??Er 7 uker og 4 dgr.Har prøvd sånn armbånd,men syntes ikke det hjelper.
EnLitenPrins Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Det armbåndet funket ikke på meg heller Jeg har kjøpt meg postafen..Ringte legen og spurde om jeg kunne ta det og det gikk helt fint ! Det er redningen min..Er fortsatt litt småuggen..Men mye bedre en det jeg var :)
*inepetrine* Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Ikke stor effekt av dette armbåndet hos meg heller gitt. Jeg har forsøkt det meste. For meg så hjelper det mest med syrlige ting. Grønne epler klarer jeg å få ned uansett. Farris er bra, særlig med litt eplejuice i. Ellers forsøker jeg å suge på en lovehearts(sånn godteri man kjøper i pakke/rull). Tror jeg det er lurt og spise lite og ofte. Forsøk også å spise en kjeks eller to før du står opp av sengen om morgenen. Tror det er individullt hva som hjelper for folk, men dette hjelper i alle fall meg:-)
sørlandschips Skrevet 13. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2008 Men tar du en tabl.daglig da?Eller?Og da får jeg vel ikke kjørt bil siden det er trekant på dem?Jeg jobber enda,og er avhengig av bilen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå