bebi-i-magen Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 hadde el rund 30 juli til 4 august,og noen dager etter det,hadde jeg en litt rødbrunn blødning,men det var kunn bittelitt så var det ikke mer,skal ha mensen nå den 16..foløpig nå så har jeg noen symtomer,jeg har vondt i hode,svimmel,små kvalm,reagerer på lukter,tisser mye,konstant sulthetfølelse,mye luft i magen,oppblåst. hva er det med meg, kan jeg være graivd?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Så spennende! Det er aldri lett å vite om man er gravid, eller om det er kroppen som spiller en et puss, men du har ihvertfall symptomer på graviditet. Ta en test den 16. Masse lykke til!!
bebi-i-magen Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 ja kan jo være heldig denne gang å ble gravid på første fårsøk sist:) som sakt ja har jo alle tegnene, så får jo bare se til lørdagen da:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Ja det høres veldig lovende ut!! Krysser fingrene for deg:)
Gjest Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 noen der ute...Venta mens på søndag som var men han kom på tirsdag som var,merkeli for pleier alltid få an den dagen eg skal det har eg gjort i mange år nå veldig regelmessig mens.Nokk om det,di 4 5 siste dagene har eg merka noe rart rett under navlen når eg strekker meg på morgenen,er litt ubehageli vanskelig å forklare..når eg hadde mensen merka eg at eg blødde mindre enn eg pleie,men den dagen m kom fekk eg så vondt at eg måtte gå hjem fra jobb,pleier ikkje kjenne noenting når eg får m den er plutsli bare der,kan dette vere noe??????
Corneli@ Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Jeg skjönner godt hvordan du har det, tror jeg... Har også IKM på lörd, om syklusen er slik jeg håper og tror, og har også en del småsymptomer. Supersulten og sötsugen, svimmel, drömmer masse og sover urolig, uro i beina, konstant murring i magen i mange dager nå (pleier ellers bare å komme akkurat når mensen starter). Klart du kan väre gravid. Det håper jeg at jeg er også. Men jeg er redd for at jeg nok kan framkalle symptomer også, bare fordi jeg så gjerne vil kjenne dem....
Gjest Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 corneli@,off ja,det var ikkje noe eg kunne framkalle for det var noe unormalt eg følte.Tør ikkje ta testen er redd for å bli skuffet igjen er blitt ganske vant til det nå egentli men uansett så er det kjedli når man ønsker så sterkt åbli gravid...Men må nokk ta testen snart hadde jo vert greit å visst uansett kå utfalle blir.Håper vi snart er gravide hele gjengen hadde vore knall gøy!!!!
*tyren72* Skrevet 14. august 2008 #10 Skrevet 14. august 2008 Hei Slår litt følge med dere her inne Jeg skal også ha tante på besøk i morgen eller lørdag og har hatt stikking i brøstene men det har gitt seg nå, murring i magen, små kvalm og sulten hele tiden. Men jeg er også veldig redd for og håpe for mye siden vi har hatt 3 ICSI forsøk uten hell så hvorfor skulle det klaffe nå på vanlig måte? hmmm men er jo litt spent da. Vi får holde hverandre oppdatert også ønsker jeg alle lykke til, tvi tvi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå