*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Kan du sende meg bildet av grysom sin prins på facebook eller msn??
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Kan få sendt det på msn:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Hei snuppa.. Du skal i helga da? Er det helt sikkert at dere ikke vil komme å besøke oss? *Snufs* Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2008 Hei snuppa!! I helgen skal jeg stort sett bare slappe av, deilig:) På søndag blir det selskap med familien til Marius for han har bursdag... Skal du da? Det passer litt dårlig nå ihvertfall, men det passer kanskje bedre senere i år:) Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Heii:o) Skal bare være hjemme. Prøve å komme i orden i leiligheten. Okei. Du får si ifra da. Hadde gledet meg sånn:) Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Da har tante rød meldt sin ankomst. Blæ. Og gud jeg har skikkelig mens smerter.. Snufs. Hater denne tante rød. Håper virkelig det kan klaffe for oss når den er ferdig. Selvom jeg er veldig sikker på at det ikke skjer.. Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2008 Æææsj så kjedelig med TR:( Håper at smertene gir seg snart. Men det som er bra er jo at nå skal dere prøve igjen:) Har du stabil syklus nå? Krysser alt jeg har for at det blir deres tur nå snuppa!!! Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Heii.. Ser sånn ut nå ja. Så håper det. Blir nok ikke våres tur enda har jeg en følelse på. Har gått med en dårlig følelse en god stund nå.. Blæh.. Lei av å prøve jeg. Men nå må jeg bare finne ut om det er noe galt, noe jeg trur det er.. Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. august 2008 Åååh, snuppa mi da! Du må ikke tenke sånn! Prøv og tenk positivt, tenk om det faktisk klaffer denne gangen!! Hvis det er noe galt så tror jeg bare det er at du ikke alltid har EL siden du har ustabile sykluser, og da blir det nok full klaff med en gang du får pergo! I dag har studiene startet igjen. Er så koselig at jeg studerer med monca*84! Det var en veldig kort forelesning, så dro vi og spiste is og titta litt på Oslo City:) Hva har du gjort i dag da? Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 Er ikke like enkelt vær gang.. Snufs.. Men skal prøve:) Ja, vi får håpe det da. Moro på skolen eller? Hehe.. Idag har jeg ikke gjort mye som vanlig:o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. august 2008 Hei:) Så ikke at du hadde skrevet før nå jeg. Ja morro på skolen:) Mest fordi at det er koselig å se folka igjen, også er det ganske interessante temaer i år. Hvordan går det med deg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå