angelica-s Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Denne gangen skal det gå Begynner å ta på tålmodigheten nå ja... Var på scanning på mandag og så en follikel på 20-21mm. Blakstad mente at jeg skulle sette Pregnyl hos de og så reise nedover i dag tirsdag, men Nordica sa at jeg skulle sette Ovitrelle i går mandag kl 22. og så insemineres onsdag kl 14. Føler liksom at jeg skulle vært der i dag, både jeg og Blakstad mente det, men man må vel gjøre som de sier på Nordica. Er bare så redd for at eggløsningen var/er føre jeg har time der i morgen siden folikkelen var såpass stor og med tanke på at eggløsningstesten som ble tatt hos Blakstad (leverte urinprøve) var positiv på mandag. Hadde jeg testet etter eggløsning uten scanning og sprøyte så hadde jeg jo dratt nedover i dag tirsdag. hm..kan bli helt skrullete av dette. Tenk om jeg hadde eggløsning på mandag. Følte det skjedde forrige gang, og da fikk jeg mensen 2 dager før ikm altså 14 dager etter den dagen jeg følte jeg hadde den (altså før jeg satt sprøyten) Men er det slik at når sprøyten settes så kan man ikke ha eggløsning før 36 timer etterpå, holder den liksom igjen egget til da...eller...? Og hvorfor får vi beskjed om å sette sprøyten til forskjellige størrelser. har hørt alt fra 17-22 mm. Ble langt og knotete dette her...men håper noen forstår spørsmålet/ene:) Håper så sinnsykt denne gangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KLEM
Tjorven1 Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Håper det går bra :-) Jeg vet ikke, men tror ikke sprøyten holder igjen el. Men i og med at folliken fremdeles var der på mandag, hadde du vel ikke el før tidligst tirsdag, kanskje ikke før onsdag - jeg hadde nok reist tirsdag - merkelig at de er så bestemte. Men du kan jo trøste deg med at egget er fruktbart i ca 24 timer, så du skal ikke se bort i fra (om du hadde el på tirsdag) at det var en super rask sprinter av en guttesedcelle som rak egget, før "stengetid". Ønsker deg lykke til - hold oss oppdatert!
Månestråle75 Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Hei! Har ikke mye å bidra med på spørsmålene dine. Ønsker deg lykke til og håper du fikk full klaff denne gangen! Noen spennende dager du har i vente :-) Klem
angelica-s Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 Takk for lykkeønskninger:) Ja håper virkelig på full klaff denne gangen:) Disse to ukene er noen laaaaaange uker... Legen på nordica sa at det var selvfølgelig ingen garanti for at den kunne ha sluppet før jeg satt sprøyten, men sannsynligheten var veldig liten da det er akkurat den størrelsen de er ute etter...han sa også at egget ikke slippes før det er 26 mm og når jeg da tar sprøyten så hjelper den egget og modne og slippe i riktig tid:) Så nå er det bare å krysse fingrene:) Klem...
maleen Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Krysser fingre... håper det går bra da... for da er det jo nødt til å klaffe for noen andre også ;o) For det er jo det som er planen.. Gps'n funka fint? Forresten jeg venter fortsatt og da er det jo store muligheter for at vi kommer til å dra....
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Hei Angelica-s Jeg har lurt på akkurat det samme som deg, om EL kan komme før sprøyta har fått virka... Jeg var nede for 2.forsøk onsdag 6.aug , fikk mensen idag på dag 11, synes det var veldig tidlig. Var på scanning mandagen kl 0800 4.aug. Satte sprøyta kl 22 om kvelden og ble ins kl 10.00 onsdagen. Så hvis egget har sluppet på mandagen etter scanningen så passer det jo bedre med min mens nå... Men jeg tror ikke det er tilfelle, blir uansett bare spekulasjoner. Faktum er at jeg IKKE er gravid i hvert fall... Jeg tror du har gode sjanser denne gangen, da jeg ble gravid sist ble follikkelen målt til 20 mm , satte EL-sprøyte halvannet døgn senere, og ins halvannet døgn etter det igjen, omtrent som deg denne gang. Masse masse lykke til ..spennende
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 ville bare ønske ddeg masse lykke til! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå