Gå til innhold

Ahh - magen er en eneste stor kynner hele tiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fryktelig ubehagelig, både for meg og sikkert også for den stakkars lille inni der som konstant ligger i klem! Er det flere som opplever å ha det sånn. Termin om en uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har hatt det sånn lenge. Enkelte dager vil liksom ikke kynnerene slippe taket overhodet. Umulig å finne en god sitte/liggestilling og ikke godt å stå og gå heller. Syntes det hjelper med varmt bad eller en varm dusj. Jeg har nettopp starta på uke 33.

Skrevet

jaaa, det er ikke noe godt. må bare ta en varm bad el. bruke varme flaske. får ikke gjort så mye hjemme el hvert på jobb og har det hele tiden. er i uke 31.

Skrevet

Jo, jeg sliter også veldig med kynnere om dagen. Men jeg mener jeg har lest at dette er ikke vondt for babyen, det er som en massasje...

Skrevet

har hatt kynnere siden uke 20.

og det har bare blitt verre og verre og verre.

bare jeg reiser meg kommer kynneren i magen.

kan ikke løfte på ting for da blir det supervondt og det eneste som hjelper er å ligge helt rolig.

men det skal vist forberede til fødsel og har hørt om flere som forteller at de har hatt lettere og kortere fødsel pga mye kynnere i svangerskapet.

stemmer det så kommer ungen min til å komme ut i kanonfart...

men man vet jo ikke da...

har termin 20 aug og gleder meg t å føde og slippe å ha kynnere.

kynnere er som masasje for babyen og gjør ikke vondt, bare veldig plagsomt for mamman...

Skrevet

Betryggende å hørre at vi er flere med harde mager! Det hjalp med varmeflaske - takk for tipset! (Skulle kommet på å spørre litt før, nå er det syv dager til termin!!) Men.. dette er vel den eneste "plagen" jeg har hatt i svangerskapet, så jeg skal ikke klage..

ane29! Vi har termin på samme dag! Kjenner du noen tegn på fødsel ennå? DET GJØR IKKE JEG!! Gleder meg til det skjer noe - det blir styrtfødsel på meg også hvis det stemmer det du sier om kynnere og lett og kort fødsel.. Holdt på en goood stund sist, så det kunne være fint om det ikke tok såå lang tid denne gangen! Lykke til! Blir spennende å se hvem som kommer først i mål!!

Skrevet

hmm de var jo ikke en dum ide med varmeflaske!

har oxo termin om 7 dager!;-)

har hatt mye vondt å mensmurringer å slikt siden lørdag nå..men ikke noe har skjed enda, håper noe skjer snart da fordi de er ikke arti å ikke kunne gå nestn hele tiden:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...