Gå til innhold

Heisann:o) dere som har sony ericsson mobil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken type har dere,og er dere fornøyd?

Trenger virkelig en ny mobil nå:)

Den må være god å skrive på,og ta greie bilder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

k850i

god og skrive på, 2007 beste kamra tlf(iallfall fra sony ericsson) veldig fornøyd... MEN!!! touch knappene klikker!!! skal sende den inn for 2 gang nå:(

Skrevet

Z710i

Den er faktisk 2 1/2 år gammel, og fortsatt som ny! Er så utrolig fornøyd med den telefonen.

Skrevet

K810i -crap..

Elendig kvalitet på videofunksjonen..

Skrevet

Takk for svar jenter.

Sjiraff: det er jo helt utrolig at en mobil varer så lenge,og at det ikke er noe tull med den:) Må være en bra tlf.

Noen fler?

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med k810i. Super på alle måter og bra kamera. Synes ikke videoen er så dårlig.

Skrevet

Jeg er også superfornøyd med k810i, men jeg har ikke behov for videokamera og har såvidt brukt det, så jeg aner faktisk ikke hvordan det er ;) Men det blir fine bilder, og ellers er telefonen veldig bra synes jeg.

Skrevet

Jeg har også K810i og er utrolig fornøyd, beste tlf jeg har hatt.

Video funksjonen er kanskje ikke den beste, men kameraet er virkelig bra. Samboeren min har kjøpt seg helt ny Sony E mobil og kameraet på den er ikke like bra som på min:)

Jeg elsker sony tlf min, og jeg har hatt mange..:)

Skrevet

W980i - kjempefornøyd.

Hadde W880i tidligere og den var også bra, men kamera har bare 2 mp.

Skrevet

Har en k700i nå, en telefon jeg har vært superfornøyd med. Men den er litt gammel nå, og har begynt å tulle seg i det siste. Har derfor bestilt en ny, som forhåpentligvis kommer denne uken. En k810i og kjekt å lese at mange er fornøyde med den. Kjøpte den på grunn av det gode kameraet, for det er jo ikke alle situasjoner en har med seg digital kamera.

Gjest irismor
Skrevet

Har hatt K-serien fra 600 og oppover. Er kjempefornøyd med alle, men K810i er vinneren. Aller aller beste telefonen jeg noensinne har hatt.

Bra kamera, god å skrive mld med, video`n har jeg aldri hatt noe stort behov for men er fornøyd med den også =)

Skrevet

p1i, grei telefon, synes den er litt tungvindt på noen områder. Fungerte ikke helt som jeg ville. Vil gjerne ha iPhone neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...