Gå til innhold

Jeg har kjøpt meg bil jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere syns sikkert jeg er spik spenna galen, men jeg bytter altså fra Subaru Impreza til godt over 100.000 til en sliten chrysler til 22000. :-p Burde jo vært omvendt, hadde jo en plan om å slite Imprezaen med helsa og så kjøpe ny dyr sak. Men så fikk jeg jo akutt behov for større bil (Kjøper hund, for lite plass i stasjonsvogn da), og måtte slå til, Spennende! Gleder meg! Og er liiivredd for at jeg ska angre! :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med ny bil :-) Klart du ikke kommer å angre!

Skrevet

Nejjda. :-p

Men litt "gummelt" å gå fra snerten liten reserbil til 7 seter og bensinforbruk som hurtigruta (eller går den på diesel?). Hihi...!

Skrevet

Jeg har 3 barn og 3 bikjer - så stor bil og bensinforuk kjenner jeg til :-) men så gøy med ny bil, da!!

Skrevet

Wow, tre av hver. Ja blir vel sånn her og etterhvert, jeg og kjæresten har tre unger tilsammen, og han sikler på malamut. Og jeg bare vet at man får samemani etter at første ulvehund (som jeg henter i oktober) er i hus. Så om et år er det sikkert minst tre av hver her og. :-o Og DA blir det bra å ha stor bil!

Skrevet

men grattis med hunden også :-) Så gøy, da! har du først bilen, vet du, så kommer alt det andre etter...

Skrevet

Hehe, japps. :-)

Fortalt mamma om bilen, hun vet jo om hunden og at jeg har lett etter større bil. Hennes kommentar: "ja du, det var et stort og dyrt hundehus". :-p Hihi, snart leiter jeg vel etter hus med fjøs og jorder tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...