Gå til innhold

Ny debatt: Hvordan skjære opp mango riktig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker du best korte tråder du ? hehe

Skrevet

Den er skikkelig tricky.. et godt tips fra meg er å ikke treffe fingeren istedet hvertfall:) hilsen en med en deformert fingertupp.

Skrevet

Del den i to, fjern stein, rut kjøttet med kniv, vreng, skjær av søte små terninger.

Skrevet

Jeg skulle til å gi deg den perfekte oppskriften: Slik jeg gjør det.

Men: så innså jeg at på dette tidspunktet av dagen så orker jeg ikke å gå inn på slike detaljer.

Kjenner ei jente med pakistanske foreldre. Hun har lært å "massere" mangoen mør, og suge ut saft og moset fruktkjøtt. Og når hun er på besøk i Pakistan, må hun drikke melk etterpå. Helt sant.

Skrevet

Horisontalt så klart. Jøss, er du tett eller?

Skrevet

Se der ja - nå kommer det seg i skikkelig DIB-stil! Litt mer trakassering nå, så begynner det å bli bra.

Skrevet

Yiæk - melk etterpå? Urk, melk først - frukt etterpå ;-)

Skrevet

Ja, "disse" pakistanerene har ikke peiling på hverken frukt eller melk slik som vi nordmenn har.

Jenta er forresten fullintegrert i det norske samfunnet, for hun skjønte heller ikke hva greia med melk etter mango var.

Skrevet

Det begynner å bli sent for små piker som deg, på tide å finne pippipysjen og bamsen?

Skrevet

Kjøper mangodeler på butikken og skjærer små terninger etter at du har delt den i to?

Skrevet

Var du som ba om det. Jeg er faktisk ganske trivelig. Og snill.

Skrevet

Hihi, jeg vet - men HYSJ, jeg skulle bare lage en ny debatt slik at vi tenker på noe annet enn å være utrivelige mot hverandre. Men hvis du leser litt lenger opp her, er det umulig her inne :-(

HYSJ-HYSJ!

Skrevet

Sitat: Litt mer trakassering nå, så begynner det å bli bra.

Og da kom jeg med litt mer trakassering. Og dersom du ikke skjønte det, svaret med horisontal mango var bare fjas. Det sier jo ikke noe om hvordan man holder mangoen, bare noe om hvordan man holder kniven..

Skrevet

Det var ikke jeg heller. Det var du som ikke tok spøken. Beklager. Skal aldri spøke med deg mer.

Skrevet

Da kan du få sitatet som kom fra deg først; "Horisontalt så klart. Jøss, er du tett eller?" Det var det innlegget jeg svarte på i det du siterer over her.

Så du startet nok først!

Hehe!

Skrevet

Jeg kan godt være ufin hvis det trengs.

*går og skifter til noe ulekkert med ei gang!*

Skrevet

Trodde du tok spøken da vøtt. Jeg kaller vanligvis ikke folk opp. Tenkte bare å holde stilen her inne. Liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...