Gå til innhold

Hvordan kom Du(dere) deg til føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nysgjerrig.Minnene bobler opp ikveld etter nyhetene =)

Jeg var på jobb og skulle rett til kontroll men måtte legges inn pga sv.forgiftning.Så her var det sjefen som var sjåfør =)

Andre rare løsninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

taxi

Ikke spesielt rart egentlig.

Skrevet

Siste gang... i helikopter;0)

Gikk litt fortere og tidligere enn antatt;0)

Skrevet

Ingen rare løsninger her. Sambo kjørte meg begge gangene.

Skrevet

mamma. ikke noe rar løsning vil eg tro?

Skrevet

Planen var at mamma skulle kjøre oss (samboeren min har ikke lappen...), men snøen kom natten før og hun hadde ikke fått vinterdekk på. Ringte taxi da, men vi var visstnok ikke de eneste som ikke hadde fått på vinterdekkene, så der var det timelange køer. Derfor ble det sykebil på meg. Og akkurat da var jeg pisse forbannet for akkurat det, ambulansen hadde vel viktigere ting en meg de burde prioritere, jeg var så irritert for akkurat det at jeg gråt husker jeg hehe ;)

Skrevet

Mannen kjørte begge gangene. Ikke spesielt rart.

Skrevet

Trikken til og fra Riksen

Skrevet

Sist jeg fødte (mai i år) ble jeg kjørt til sykehuset av dattern min.

Det er kanskje ikke så vanlig....

Skrevet

Mamma måtte kjøre meg siden samboeren min var på jobb :)

Skrevet

Jeg skulle uansett inn til en time og tok like greit bussen ... men jeg ble værende på sykehuset jeg!

Skrevet

Har det vært noe oppe i nyhetene i dag?

Her kjørte mannen begge gangene.

Men det var bare så vidt.

Første gangen var det rett før pappa måtte kjøre i hui og hast siden han var nærmest. (Mannen jobbet et stykke unna)

Andre gangen gjekk det så fort at jm egentlig ville sende sykebil til oss. Startet med 3min mellom riene. Men jeg mente de var for svake til at fødselen gjekk kjapt *døh* 1 time og 3 kvarter senere var hun ute.

Skrevet

Hadde tenkt å føde i all hemmelighet for familen, men mora mi skulle kjøre meg til kontroll hos jordmor, og når hun kom for hente meg hadde jeg ganske heftige rier, og hos jordmor ble det konstatert 7 cm åpning.. så min mamma kjørte meg på sykehuset hun :)

Skrevet

Hehe nei ikke nyhetene.Men vi fikk nyheter.Vi venter små.=) Satt og mimret litt og kom på en del som jeg ikke har tenkt over før.Har hørt mye snodige løsninger ang. transport til sykehuset. Min mor måtte ta rute ferje og siden ferjen lå nesten midtfjords fikk min far etter en hektisk ringerunde ferja snudd.Ti minutter etter adkomst til sykehuset var navlesnoren klippet og jeg var komt til verden. Det er ingen spøk å bå på en øy med styrtfødsler ;)

Skrevet

med heis hehe.. jeg var allerede innlagt så her var det heis opp og så heis ned igjen på operasjonsstuen.

Skrevet

Sambo bak rattet og jeg ved siden av.. :o)

Skrevet

X-en kjørte meg i min bil uten lappen :P Kjørte som en gærning, var slettes ikke sikker på at jeg skulle overleve....:)

Skrevet

Mannen min kjörte begge gangene..

Skrevet

Hmmm...

Jeg kjørte selv... Men hadde ikke kraftige rier, trodde det bare var kynnere... var bare i uke 32...

Mann hadde tatt seg en øl...hehe

Skrevet

Jeg ble hentet av ambulanse :)

Skrevet

Jeg kjørte selv snuppa i bhg siden gubben ikke har lappen. Derifra tok vi taxi siden jeg ikk eturte å kjøre lenger.. Planen var egentlig å kjøre til forelesning litt senere på dagen, men kom meg aldri fra sykehuset..

Skrevet

Kjørte selv. sambo var på jobb. første å siste gang;)

Skrevet

kjørte en times tid, så ble sendt med fly.

Skrevet

Er jeg virkelig den eneste som ble kjørt av svigermor? -Hun kjørte oss inn til første sjekk etter vannavgang kvelden før snella ble født, og hjem igjen - andre turen var på natta, så da tok vi taxi, og da vi dro inn "for godt" morran etter kjørte svigermor igjen, og ble sammen med oss på føden i et par timer før hun dro igjen :)

Skrevet

Liggende i baksetet på stefaren min sin bil første gang.

Sittende i sambo sin bil 2 gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...