Tøysetipp Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Hvordan fridde dere/deres kjære til dere.. ? Trenger litt tips, og jeg har ikke så veldig god tid.. Ikke så overdrevent romantisk.. jeg er ikke sånn. Trenger litt starthjelp.. Hih
Odine! Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Han spurte om jeg hadde noen planer neste sommeren, og om jeg ville ha tid til å gifte meg med ham da.
Jenny-penny Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 oi-oi-oi Min kjære fridde til meg i pakkekalenderen. Trodde det var nok en eske med kaffekopper- men inni lokket var det ett frieri og en flott ring. Lenge til jul da. Lykke til, gleder meg til fortsettelsen!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 På en strand i syden... Men midt på dagen, med ungene rundt og sånt.
Tøysetipp Skrevet 12. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2008 Jammen, Jenny-penny det var noe jeg også kunne ha gjort.. heh.. Den var litt genial.. Men, nei, jul er litt lenge til..og september ikke så langt unna. Hihi..
Odine! Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Septemberkalender? Evt en litt lang julekalender i år?
Tøysetipp Skrevet 12. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2008 Flotte kjærester dere har da.. Det blir nok neppe noen sydenstrand, men det hadde ikke vært dumt det altså.. Hih..
Jenny-penny Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Veldig riktig for oss:) ikke over romantisk, men flott og pefekt!! Hva med en overraskelses tur nordpå hvorpå hun ikke vet du kommer. Skriv frieriet i sanden på stranden? og dukk opp fra intet med rødvin, ost og kjeks...
Tøysetipp Skrevet 12. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2008 He he.. Vi vet jo at det skal skje da.. I september.. Men, jeg trenger noen tips til hvordan.. da.. Hm..
Tøysetipp Skrevet 12. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. august 2008 Hih.. ja, du har kanskje sett at jeg liker å skrive i sanden? .. Hm.. det var ikke så dumt det..
Jenny-penny Skrevet 12. august 2008 #11 Skrevet 12. august 2008 Følte det var litt "deg", pluss ikke klisje romantisk liksom:) Så koselig at det har kommet til ett sånt skritt. Flytte nordover også?
Tøysetipp Skrevet 12. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. august 2008 Hm.. Det er litt 'tabu' det der.. He he.. Ang. flytting.. Ikke så godt mottatt at vi tenker å bo der et år før vi etablerer oss her.. Men, ja...
Banshee Skrevet 13. august 2008 #13 Skrevet 13. august 2008 En jeg kjenner åpnet et kinder egg og la ringen inn i den gule beholderen, smeltet sammen de to delene med sjokolade og pakket det inn igjen i papiret. Så fikk dama kinder egget med han. Syns den var litt artig jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå