Jenny-penny Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Vi har hatt Bergans fra snuppa var 1 år. Vært kjempe fornøyde. Tror den er 12 liter
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Kjøpte en beckmann sekk på brio i dag.. Var på tilbud til 199.- Var kjempefin.. Liten.., men samtidig god plass.. =)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Ikke for å være dum (jeg er dum) men hva skal han med sekk?
fru løve Skrevet 12. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2008 Det er vel bare til å ha matboksen og evt frakte skitne klær fra bhg eller hvis hun skal ha med seg noe.Er ikke det vanlig da?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Vi har brukt en liten bag til det formålet. Disse små skal ofte ha med seg en del skift osv, og en sånn liten sekk er ikke alltid praktisk. I tillegg har vi en med regntøy, støver og dress som vi tar med de dagene det er behov for det. Jeg lurte bare på om det var noe krav fra bhagen i forhold til tur feks, og da tenkte jeg at det var rimelig ambisiøst.
~sjiraff~ Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Sekken er til å bringe mat frem og tilbake, og evt. klær som er blitt skiftet i lpet av dagen. Regntøy, støvler o.l. er konstant i bhg, vi har to sett.
Jenny-penny Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Snuppa går i idrettsbarnehage, de er mye på tur, svømmehall og gym. Alle hos oss må ha egen sekk til diverse formål:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Her brukes sekken mest til tursekk for barna er mye på tur.. Men ellers til å frakte matboks o.l i.. Ikke at man trenger en sekk for det da:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå