Gå til innhold

Hjelp, jeg har null smakssans :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok akkurat ut nybakt brød fra ovnen, skulle kose meg med varmt brød og MASSE nugatti, som jeg bare må ha på varmt brød.

Er små forkjølet og tett i bihulene,,Men tok en dusj med mentol nesespray..Så ble helt åpen til høydepunktet med hjemmebakt brød..

Men nei da..kjente ikke noe som helst smak, skikkelig nedtur ;)

Vet at jeg ikke kjenner smak om jeg er tett, men nå var jeg jo ikke det.

Kan man miste smakssansen om man er forkjølet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske vanlig at man mister mye av lukte/smakssans når man er forkjølet.. =)

Skrevet

Ok, jeg har ikke opplevd det før, kun ved tett nese..

Skikkelig ekkelt er det..

Vil ha brød med nugatti ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...