Endelig Mor til2:-)A04&C08 Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 lurer på når dere fikk bekreftelse på at dere fikk den timen dere bestilte på nett...... om dere bestillte på nettet da..... har besilt på nett for lenge siden, men ikke fått noe bekreftelse enda, og dn timen jeg tror jeg bestilte er lørdag 23 august......
Gjest Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Jeeg fikk bekreftelse på mail innen et par minutter kanskje du skal ringe å høre om de har fått timesbestilling av deg?
Endelig Mor til2:-)A04&C08 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 hei hei:-) takk for raskt svar:-) jeg blei litt hysterisk da jeg ikke hadde fått bekreftelse, så jeg sendte både en mail og en sms nå i kveld kl 22.... fikk både en sms og en mail tilbake om at jeg hadde fått den timen jeg hadde bestilt..... så JIPPI jeg har time på 3D UL;-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Heia! Hos mæ så havna bekreftelsn i " junk" boksen på hotmail :-/ men fant dn heldivis da! :-) Kor langt e du på vei når du skal på 3d? :-) æ e 30 uker da ;-)
Endelig Mor til2:-)A04&C08 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 Hei:-) jeg er 27+3 dager:-) når jeg skal ha ultralyden:-) Når skal du på 3D?? og skal du til Sandvika?? bor du i nærheten?? jeg bor i Hønefoss:-) Og gleder meg masse til den 3D UL:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå