lillebror er " forsinket" Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Klarer bare ikke holde taarene tilbake. Han er jo bare saa nydelig......... http://www.youtube.com/watch?v=mJnjPnk9ASc&feature=related Se selv
Gjest Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Snufs, ja det skal være sikkert. Tårene triller her nå, tenk så fantastisk
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 hmmmm..... tårene rann her også. En sjarmerende med en sjarmerende stemme:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå