konvall Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Da skal jeg begynne å trene, slutte å spise godterier og lage masse sunn mat... Skjønner ikke når jeg skal lære... Hopper alltid glatt over mandagen når den kommer.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 You and me both.. Men nå ha jeg fått meg treningspartner - skikkelig treningsnarkoman.. Så jeg regner med at hun kommer å henter meg og drar meg ut av huset hvis jeg ikke møter til trening.. ) Ha MANGE kg som skal av..
Gjest Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Fungerer helt fint for meg...iallefall frem til fredag.. Må visst lære meg å lage noe sunt og godt i helgene også
Deidei Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Kjenner meg godt igjen der ja... På søndagen så har jeg DE planene om nytt liv fra mandagen av... men når mandagen kommer så setter jeg meg ned og venter på at lysta til å bli sunn går over... koser meg med en sjokolade og et glass brus... og når fredagen kommer så har jeg såååååå dårlig samvittighet.. Jeg må nok ta meg skikkelig i nakken nå.. og jeg som har en treningsidiot av mann også.. enda blir jeg ikke smittet... hmmm... Må nok starte meg å kjøpe en trimsykkel og kanskje sette den foran tv`n så jeg får med meg det også mens jeg "trimmer".... he he..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Føler jeg begynner litt nytt liv hver dag.. Men det går som regel ikke ann å gjennomføre dagen en gang. Jeg er for svak, og når kvelden har passert kl ti burde jeg lagt meg i stedet for å spise snop. Nå har jeg sagt til meg selv at om 7-8 uker når bebisen er ute SKAL jeg beynne ett nytt og bedre liv, da har jeg mange kg som MÅ og SKAL av. Trives ikke med meg selv nå, (før jeg ble gravid allså), og er nødt til å ta av en del uønsket vekt.. Så håper vi kanskje kan insiperere hverandre her inne litt????
konvall Skrevet 12. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2008 Det hadde ikke vært dumt, kokkelimonke. Kanskje vi skal ha en "dagens trim tråd"? Alt gjelder, fra å gå en liten tur, til å vaske gulver. Er jo trim det også.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Er nok litt sånn jeg også ja =)))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Ja det hadde kanskje vært noe med dagens trim tråd.. Hvor vi også må begi våre synder.. hihi.. Jeg sitter nå og spiser sjokolade.. Men har begrenset meg til noen få ruter.. Bedre det enn en hel stor plate som er vanlig.. Husarbeid er god trim ja, pluss noe fornuftig.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 hmmm.... kjenner meg litt igjen ja..hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå