Gjest Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 De er ihvertfall ærlige. På spørsmål så svarer talsmannen at de skulle ha et vakkert barn på scenen, til nasjonens beste (hva nå de mener med det). Alt skulle være perfekt, og hun som virkelig syner har lubbent ansikt og skjeve tenner. Rett og slett for stygg til å bli vist frem slik. Hvor mange vestlige land hadde svart ærlig på et slikt spørsmål da ? Tenk bare på barne stjerner til film, musikk, modeller etc. Ingen skal fortelle meg at ikke barn også blir silt etter utseende her - selv om "mindre pene" nok ofte er mer talentfulle. Det blir bare ikke snakket om. Trist uansett, ikke misforstå meg da. Og jeg synes hun andre jenta var søt også jeg da. Jeg tror nok omdømme til kina OL hadde blitt bedre om de lot den ordentlig flinke jenta synge og stå på scenen, og stedet for en "pyntedukke". Men det er nå så.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Vi hadde neppe latt tjorven synge i i vesten heller. Vi er like opptatte av å fremstå som lytefrie som resten av verden.
Den lille prinsesse Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 KInesere er gale da!! Fikk det bekreftet etter å ha sett åpningseremonien! Ingen i vesten hadde klart å stilt opp så mange like mennesker til å være så synkroniserte. Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå