ble mamma 1.juli 08 Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 har gitt datteren min melk i nesen to ganger i dag for at hun er litt tett. etterpå gråter hun slik siden det sikkert er veldig ubehagelig. gråter på en anderledes måte enn hun pleier, og slimer/bobler veldig i munnen. kom ut litt i nesen også, men jeg ble jo litt nervøs jeg, var litt skummelt synes jeg! fikk helt vondt av henne. trodde liksom det skulle komme mer "buser" ut av nese og ved hosting enn det har gjort. hun har hostet litt, men mest grining med slim og bobler i munnen.... er det alltid slik, skal det være slik? halv-skremt førstegangsmor...
"husmor"med lille Nora Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 har du sånn nesesuger? vis hun har slim i nesa så må du suge det ut.. og vis det er i halsen det er mye slim kan det hjelpe med saltvannsdråper.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Ja bruk nesesuger eter du har dryppt. Men jeg føler at datteren min blir mer surklete i nesen v bruk av mm i nesen-nesten sånn som jeg føler selv at melk på meg virker-altså slimer i halsen når jeg drikker det...så jeg bruker bare saltvann nå:-)
Supertea Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 For meg fungerte mm veldig bra. Brukte ikke nesesuger. Dryppet kun et par dråper i hvert nesebor da, og lot ham ligge på ryggen litt etterpå så det skulle renne ordentlig ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå