Gå til innhold

hva bruker dere helst penger på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bruker det helst på klær til store og små og mat da. Er ikke så "flink" til å bruke penger på praktiske ting, interiør og diverse ting som skulle vært shinet opp i huset.

I morgen må jeg ut å kjøpe nye blekkpatroner til printeren og ny støvsuger, det er kjedlig å bruke penger på det!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klær til store og små (blir ikke så mye meg selv, for jeg har jo ikke peiling på hva som kler denne mammakroppen). Og opplevelser/spise ute.

Skrevet

Liker å handle leker, klær og hobbystæsj...og interiør og hobbyblader! Og stasj til hjemmet - men er ikke så flink til å få en gjennomført stil da, kanskje fordi jeg liker å handle ting på salg, haha =P Det er først nå det siste året vi har "tatt oss råd til" ny sofa og spisestue - da var det bla ut med den ROSA skinnsofaen vi arva av mamma og pappa som arva den av besta =P

Skrevet

God mat :) både hjemme og ute, eller andre koseting som kino, filmer, lekeland med tuppa osv.

Skrevet

Eg re alt for glad i shopping, og brukr generelt for mykje penger. Då em hadde dårlg råd ein periode så var det bøker og aller sist mat eg sparte inn på. Skrudde heller ned strømmen og satt under ullteppet (før me fekk mallo).

Skrevet

God mat, klær til alle mann og interiør..

Skrevet

Dersom jeg synes det er kjedelig å handle mat, kan jeg la være da og handle sko i stedet? Hva bruker jeg helst penger på? Aner ikke, bruker helst ikke penger. Kjøper det vi trenger og kjøper ikke for å kjøpe. Dummeste jeg vet er folk som går på salg og sparer penger. " Se så fin jakke jeg kjøpte, den var på salg sparte 500" men du gjør jo ikke det så lenge du kjøpte den fordi den var på salg og ikke fordi du trengte den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...