Gå til innhold

Dere som er gravide hvordan sa dere det til mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i 7pp og håper selvfølgelig at det klaffer snart for meg. Men jeg har begynt å tenke på hvordan jeg skal si det til mannen når den tid kommer. Har lyst til å gjøre noe annerledes. Hva gjorde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg la den positive testen på badet:) Han så den da han kom fra jobb:)

Skrevet

Jeg løp ned trappa med testen å det hele .... Jeg tror jeg ropte eller noe sånt som: du skal bli pappa igjen....pappa...pappa...pappa... Stakkars mann... Han satte vell sikkert frokosten i halsen der jeg kom hall naken:S

Kanskje ikke den kosligste måten å bli fortalt det på, men jeg var bare så utrolig overrasket:)

Skrevet

Jeg har lagd en body til han med I love daddy pluss masse anna på, og så tenkte jeg å legge en test, (med gravid i displayet så det ikke er til å ta feil av)i samme pakke:) Har også en smekke med "pappas lille fulltreffer" på:)

Skrevet

Jeg tok test på lørdagsmorgen da vi begge hadde fri. Og før testen viste noe som helst, gikk jeg inn og satt meg på sengen med han, og så ventet vi sammen på at resultatet skulle komme. Veldig koselig :)

Skrevet

Jeg testa på mandag, og var vel egentlig ikke helt forberedt på at det skulle komme en pluss.

Først så kom den vannrette streken, og jeg tenkte da, "jaja, får prøve igjen". Så kom den andre, og jeg ble helt forfjamsa og utbrøyt "men hva faen?"

Så sånn fikk min mann vite det! :)

"Men hva faen?"

:)

Skrevet

Vi var i 3 pp, jeg var ganske lei av hele prøvinga da mannen min etterlyste TR. Jeg tok en test mens han var på jobb, og den viste GRAVID!! Jeg var ganske forfjamsa fordi jeg ikke hadde ventet det skulle skje DEN mnd. Jeg kasta meg over tlf og ringte mannen som var midt i en viktig samtale på jobb, han tok tlf og sa at jeg måtte være rask, jeg sa jeg var gravid, han ble helt stille, og utbrøt "oi, DET var gode nyheter, ringer deg snart jeg" så la han på og ringte opp etter 5 min!

Skrevet

Glemte å si at dette var forige gang. Er ikke gravid nå, har en liten en på 9 mnd og er i 1pp med nr 2

Skrevet

Melder meg inn i klubben for dem som kom veivende med en positiv graviditetstest. Vet det er mange som planlegger ulike overaskelser, men det hadde ikke funket for min del. Ble så oppspillt at han hadde sjkønt det med en gang likeve

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

jeg tok test halv 6 lørdag morgen og dette var 4 dager før ikm i 1 pp.

Testen ble positiv og jeg begynte å gråte og tenkte: det går faen ikke an å ha sånn flaks? Både denne og forrige satt i første pp.

Så løp jeg inn på soverommet og filleristet gubben som skjønte hva som var pågang, så ble det kyss og klem også hentet vi guttungen inn til oss og lå å lekte en time eller to før vi stod opp sammen :)

koselig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...