Gå til innhold

Er det en "uting" å handle med barna sine?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drar ofte med 3 småunger på mathandling jeg! Og jeg prøver også å gjøre unna mest mulig husarbeid på dagen! Skal ungene skjermes fra den virkelige verden også nå da?! Kvalitetstid - hva er det da? Kan ikke leke med ungene hele dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig...

Skrevet

Hvordan kan det være en uting.. ??Hvordan skal jeg ellers få handlet etter jobb.. Jeg henter mini i barnehagen etter jobb så drar vi og handler.. Er ikke noen butikker oppe før jeg starter på jobb.. Så ingen valg her..

Men så har jeg heller aldri sett påd et som uting da..

Skrevet

Nei, det syns jeg ikke, men det ble vel i denne sammenhengen ment at det er en uting å handle med slitne unger som har vært i barnehagen til kl 17... ;-)

Skrevet

Jeg har også ofte med meg begge på handle tur selv om jeg aller helst vil gjøre det alene, men det er pga at da går det raskere. For meg er Kvalitetstid med barn og gjøre noe sammen, og da er det ofte noe annet enn lek, alt fra og vaske huset sammen til og gå på handle tur.

Skrevet

Jeg bare orker ikke - for jeg hater handling og skal inn og ut av butikken som en slange! :-)

Mine 3 synes ikke det er spesielt stor stas med butikker - med mindre vi sykler dit :-) Hvor som helst de kan komme seg i en sykkelhenger er stas.

Skrevet

Det er en prestasjon og handle matvarer med 3 små barn, så det står det respekt av:)

Skrevet

Poden er som regel med når vi handler, men vi handler kun en gang i uka da (tiiiiiidlig på lørdager). Han synes det er ganske så spennende å handle, men hadde vel kanskje protestert om vi prøvde å ta ham med etter barnehagen, for da er han sliten.

Skrevet

Jeg prøver å handle uten han på snart 3 år, for da blir det så mye mas. Men husarbeid, det får de pent bli vant til... :o)

Skrevet

vår gutt elsker å være med i butikken, sitter i handlevogna, tar og kjenner på varene og blir super glad hver gang det kommer en drue eller tomat opp fra kurvene sine, hehe..

vi koser oss masse i butikken

Skrevet

Det må være totalt krise for at jeg tar med meg ungene og handler. Det vil jeg skåne både meg og andre handlende for:/

Husarbeid etc gjør jeg gjerne. Men det skal MYE til for at jeg tar med ungene på butikken!

Skrevet

Vi må jo ta ham med i vogna for å handle. Vi kan ikke bile til en butikk når dte passer seg. Syns det er helt ok jeg.

Skrevet

Snuppa her er alltid med i butikken , hun synes det er kjempe gøy å få gå rundt med egen kurv :) også får hun plukke frukten og grønnsakene som vi skal ha.

Men jeg ville nok ikke ha dratt i butikken hver dag etter barnehagen for å handle,, det tar rett og slett opp for mye tid

Vi handler bestandig på mandager og da er ikke middagen på bordet før kl 6, det hadde blitt for sent om vi skulle hatt det sånn hver dag.

Skrevet

Hvorfor skulle det være en uting? Er er begge to med på handling rett som det er. Selvfølgelig synes jeg det er best å dra alene, da går det kjappere. Men sjeldent noe problem å ha de med. Har forleløpig vært skånet for raserianfall på butikken.

Skrevet

Jeg handler med 4 unger og synes det går greit.....han på 2 vil nå ha liten handlevogn,og kjører etter de på 6 og 8....de får gjerne i oppgave å finne noe jeg skal ha....det går fint.Senker skuldrene og puster ut;)Så går vi gjerne hjem igjen....2 km....trodde det var greit jeg...men mulig jeg tar feil.Henger ikke med på "moter" hva gjelder mødre og fedre jeg:)

Skrevet

Jeg la bare merke til at mange fremhevet at det gjorde de i hvert fall ikke med barna etter barnehagetid...men jeg tok det kanskje litt ut av sammenhengen ser jeg =)

Skrevet

jeg synes det er viktig at barn lærer seg hvordan verden fungerer. Min lille er 2,5 år og han elsker å få lov til å betale i kassen. Og det er jo fint at de lærer det tidlig, at man skal betale i butikken :) Dessuten får han trille handlevognen, og hjelpe til med å finne varer, noe han synes er helt supert. Har ingen problemer med å ta han med i butikken ihvertfall, værken etter barnehage eller i helgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...