Gå til innhold

Apropos syklistlår ;o)


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke (!!) gira på sykling og finner ikke menn i sykkelshorts det minste sexy, men da jeg i årets folketog oppdaget at de som syklet under sykkelklubbens fane hadde barbert OG brukt selvbruning på beina, må jeg innrømme jeg måtte stirre litt (ikke på en positiv måte, sånn rent personlig). Det kan for all del være at de var naturlig brune, men det så ikke sånn ut for meg (typisk gul-lig farge, helt annerledes enn fargen på armene), og de glinset. EW? Gjør de det for hverandre eller noen andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...