Musemor med tre søte små Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Når jeg er ferdig med de p-pillene jeg har i huset, skal jeg ikke kjøpe flere. Så får vi se om lille gutt blir store bror ;-)
"husmor"med lille Nora Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 så kjekt! lykke til med prøvingen! =)
Musemor med tre søte små Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 Gleder meg som en unge. Krysser fingrene for at det ikke tar et år før det klaffer denne gangen........
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Lykke til!! Krysser fingrene for at dere slipper lang prøveperiode - det kan slite nok det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå