Gå til innhold

Hva er mest sexy med en mann? (kroppslig;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg; brede skuldre, at han er litt større enn meg, blikk og holdning. Men alt kan ødelegges av sagmugg mellom ørene, hehe...

Skrevet

Høyde, brede skuldre og smale hofter. Og så MÅ han ha pene hender!!!!

Skrevet

kraftig skulder parti og smalere hofter.Solgt! ;)

Liker IKKE pyntedukker

Gi meg heller en skitten arbeidsmann for ¨å si det sånn.Bling-bling i øret og hanekam inkl. rosa genser er ikke helt det som trykker på knappene her i gården dessverre=)

Skrevet

sprettenrumpe, syklistlår og ellers slank

Skrevet

Baken. Ikke noe er så sexy som er flott bak ;-)

Skrevet

fingre og skuldre. Og underarmer. Og munn...og resten av ansiktet...:-)

Skrevet

Armene og hendene :) brune underarmer med litt mandike blodårer på, aaaah det er deilig hehe, også liten sprettrumpe da.

Skrevet

Hockeylår med tilhørende hockeyrumpe :D

Skrevet

Brede skuldre og sexy arbeids hender :o) pene øyne er heller ikke å forakte! .......Neimen, jøss......skulle tro jeg snakket om mannen jo! :o)

Skrevet

Skuldrene og musklene i skuldrene:)) Mmm Og forresten, brune øyne, brun hud, mørkt hår, høy og sexy!! Akkurat som mannen min! Men kanksje med litt mindre hår:)

Skrevet

Brede skuldre, nakken, øynene, og rumpa.. :) Liker ikke jålebukker, må være skikkelige menn...

Skrevet

hehe- er veldig dårlig på å forklare dette da:)

men når magen er godt trent, så får dem veldig merkert sånn vedform på magen ned i buksen..... hvis dere skjønner... altså nederste delen av magen som går ned i buksen- på en trent kropp. hehe

ellers ser jeg mye på armene, ikke STORE armer, men trente, der man ser musklene godt når de løfter noe.....

herlig.....

( hehe, kanskje jeg skla tenke litt mer, så kanskje jeg blir så kåt i kveld at det overgår kvalmen, hehe).....

Skrevet

armer, hender og skuldre..... mmmmmmmmmmmm.... hehe også helt neserst på magen, rett før utstyret begynner hehe,... det området liker jeg.

Skrevet

Underarmer og hender;) Litt sånn at man kan se at han kan å jobbe:p Nam!!

Skrevet

Mørk hud (*smelt*)

pene øyne, tre-dagers-skjegg, kraftig bygning ..... og helst hår på brystet;0)

Skrevet

Brede skuldre og mandig bryst, i tillegg til maskuline armer/hender *smelt* Og en flott brunfarge gjør alt lekkert enda lekrere ;) Brystet er det første jeg ser på hos en mann da, hehe :)

Skrevet

Enig Chanelle, mannfolk må ha hår på brystet!!!

Ellers er "fremsiden" av skulderen/ armkroken favoritt. Og brede skuldre.

Skrevet

muskler som syntes når de blir brukt(trenger ikke være stort bygd liksom) synlige blodårer, brun, en flat mage, med 6 pak når den strammes, mannlige hender... igrunn akkurat som samboeren min:)

helt ærlig syntes jeg typen er drit deilig når han står i boxer før han skal dusje etter og ha skrudd bil fks, hehe.. møkkete og jåvlig, haha

Skrevet

Det som er tiltalende er: nakken (nr 1!!), skuldre og overarmer, hår på brystet og gjerne på magen også, fyldige lepper, sterkt blikk. Det som er sexy derimot er rett og slett penis med tilbehør (gjerne velfrisert).

Skrevet

En bred og sterk rygg er vanvittig sexy. Og underarmer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...