Gå til innhold

Mørk stripe på magen - kjønn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det slik at dersom en får en veldig mørk stripe fra navlen og ned, kan det indikere at det blir en gutt? Snakka med ei som mente det. Det har stemt med mine to første barn. Med nr 1, som ble ei jente, så viste nesten ikke stripen, og med nr 2 hadde jeg en veldig mørk stripe, og jeg fikk da en gut. Nå venter jeg mitt 3. barn, og har ingen stripe. Jeg har også tatt ringtesten, noe som viste at det skal blir jente. Hm spennende dette, lurer på hva det blir. Hadde termin i går, så nå begnner jeg å bli lei. Er spent på hvordan fødselen blir...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når får man den berømte streken? Jeg venter jente, er 24 uker, og har null strek... :-)

Skrevet

Jeg hadde mørk stripe med mine 2 første, jente og gutt.... Så tror ikke det stemmer. Har noe med hormonene å gjøre.....

Skrevet

Tja...hadde stripe sist, da fikk jeg jente. Ikke fått noen stripe enda, og denne gang er det gutt:) Stipa kan vel komme enda da, for er bare i uke 30.

Skrevet

eg er 26 uker på vei å har ingen strek, venter jente:)

Skrevet

Tror ikke streken har noe med kjønn å gjøre, jeg venter gutt og har strek, og veninna mi fikk nettopp ei jente, og hun hadde også strek....

Skrevet

Jeg ha hatt streken med begge kjønn så den har nok ikke noe å si i forhold til kjønn, nei.

Skrevet

Lys stripe sist, jente

Ingen stripe denne gangen, gutt.

Skrevet

ingen stripe på min mage og venter gutt om 2 uker

Skrevet

Jeg har en av hvert kjønn men fikk stripe begge ganger.

Men på jenta kom den derimot mye senere.

Skrevet

Jeg har hatt mørk stripe i begge svangerskapene.....forrige gang fikk jeg jente, nå venter vi gutt.....så jeg tror det er tilfeldig jeg.

Skrevet

Jeg hadde svært mørk strek fra uke 30 ca i forrige svangerskap, det ble jente. Denne gangen har jeg ikke kommet så langt at den er synlig, og vet ikke kjønn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...