19maigull Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 noen her med erfaringer med pute barn? fikk deres barn av puten etter tre måneder eller er det noen som har måtte gipse eller ligge med skinner? skal på kontroll snart å får kansje puten av jenten vår, er kjempe nervøs...
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Ja, vi har. Var på kontroll da hun var 2 mnd og håpet å få den av. Snuppa var akkurat på grensa til å måtte ha pute, så de trodde det var fort gjort. På kontrollen fikk vi beskjed om at hun måtte ha puta til hun blir 4 mnd. Det var visst helt vanlig at de gjorde. Var visst veldig sjelden de fikk den av før. Så nå har vi en mnd igjen... Gleder oss til den skal av!
19maigull Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 oki, vi fikk beskjed om tre måneder og det er på torsdag men det blir vel kansje fire:( fikk dere beskjed om fire måneder fra begynnelsen av..?
19maigull Skrevet 12. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2008 Ingen flere som har pute barn? trodde dette var vanlig jeg..
dumme mamma Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Tulla var putebarn, var akkurat på grensen til å få det. Fikk av puten etter 3 mnd. Er to år nå og helt fin. De sier at putebarn ofte utvikler seg sent når det gjelder krabbing og gåing, men vesla krabbet da hun var 7 mnd og gikk når hun var 13 mnd. Var tidlig ute med å dra seg opp og var veldig sterk hele tiden Er slitsomt og ikke koselig for mor, men barnet merker det ikke noe særlig. Søskenbarnet til tulla fikk skinner som han brukte til han var 6 mnd. Lærte å krabbe med dem på...
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Hun legen som sjekka snuppa da hun var 2 mnd, sa det var vanlig at de gikk til de var 4 mnd. Fra begynnelsen fikk vi beskjed om at det antakelig bare holdt med en mnd, derfor kom vi tilbake da hun var 2 mnd. Da fikk vi beskjed om at de ikke var helt fornøyd, så hun måtte ha den til hun ble 4 mnd. Er som hun andre skriver. Det er mor det er slitsomt for, barnet merker ikke noe til det. Bare spør hvis det er noe du lurer på.
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Vi hadde putebarn. Elisa var også helt på grensa til å få det. Så på grensen at de faktisk sa først hun ikke trengte det, men ville ha henne ned til sjekk dagen etter igjen.. og da fikk hun pute. Hadde den i fire mnd. Snuppa mi har ikke vært sen i utviklingen etterpå. Hun snudde seg fra rygg til mage kjapt etter puta var av. Og gikk da hun var ett år. Den dag i dag (hun er 7 år) Har hun null problemer med hoftene.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Vår eldste sønn hadde pute. Han fikk den på da vi reiste fra føden, og av da han var 3,5mnd + Var helt fin etter behandling med pute:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå