boboo Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 og jeg går bare å VENTER!... har hatt mensmurringer i et par mnd..men nå er de mye kraftigere og holder meg våken på natta..kynnere, løs mage noen dager, mye liv og d føles som ungen driver å dunker ned i bekkenet og vil ut... gikk over 9 dager med nr 1, men føler jeg har mye mer tegn til fødsel nå enn før termin sist.. noen i samme situasjon? når skal vi slippe å vente mer?!! =)
Trulte76 Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 jeg er 38 i morra. Merkelig å tenke på..synes det virker som en evighet til han skal komme likevel, så er det bare ca 2 uker igjenn Får håpe det skjer noe med deg snart da
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Venting her også gitt, begynner bli litt utålmodig rett og slett! Vil så gjerne møte den lille prinsen vår. Men han kommer vel når han er klar. Har det forresten på samme måte som deg, med murringer, stikkinger, kynnere og myyyyyyye liv der nede. Håper vi slipper å gå over ihvertfall. Når har du termin?
Gjest Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Har det på samme måte som deg, så jordmor trodde jeg kom til å føde før tiden. Jeg har 14 dager igjen til termin i morgen. Spennende!!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Jeg er 38+2 og har derfor akkurat to uker igjen. Kjenner mer nå på slutten enn med forrigemann jeg også. Da gikk jeg 12 dager over før jeg ble satt i gang. Så jeg tar alle vondter som noe positivt denne gangen, og håper i det lengste at det skal skje naturlig. Jeg har sterke kynnere, nedpress, stikninger, babyen vrir seg fra side til side, hodet er festet osv. Det viktigste for meg er å slippe å gå over tiden som sist, for det var så kjipt at jeg aldri vil oppleve det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå