Gå til innhold

Kan jeg ha på meg dette på fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En blå olabukse med som er slim hele veien, en hvit skjorte, et svart bredt belte som skal være midjen min og høyhæla sko som er gull/ bronse farget? Eller er ikke de fargene fine sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klart du kan, hørtes veldig tøft ut synes jeg :)

Skrevet

Du kan gå med det, men du bør ha smykker og/eller veske som fangar opp fargen på skoa.

Trur slimbuksene er på veg ut, men ser folk gå med dei endå. Syns det er flott at buksene med litt leggvidde kjem tilbake, for dei er mykje meir heldig for figuren.

Skrevet

Du kan faktisk gå i akkurat det du vil.... :P

Skrevet

Ja det hørtes fint ut:) Men enig med Mallefisk. Ha på deg smykker som fanger opp fargen på skoa:)

Skrevet

Har et gullkjede som jeg alltid bruker som jeg tenkte å ha på meg. Synes det er greit å sjekke her, så jeg ikke driter meg ut med klesstilen:) Kan jeg ha brun skinnjakke, selv om beltet er svart? Skoene skal jeg bare ha på meg frem og tilbake fra festen, så føler ikke at det er helt krise at jeg ikke har noe som matcher de.

Skrevet

Brunt og svart er to fargar eg aldri brukar saman, så eg ville sagt nei. Når det er sagt så er eg meir enn normalt pirkete når det gjeld fargesamansetning.

Skrevet

er slimbuksa på vei ut igjen??har jeg ikke hørt noe om!hvorfor får du fportsatt kjøpt haugevis av de da?

synes det er dritsexy med slim olabukse og høye hæler jeg!!

Skrevet

Dei er fortsatt i salg, men haustens modellar har gjerne strikk i beina, eller litt vidde i leggane. Så om ein ikkje har kjøpt slimfit bukser før, så er kanskej ikkje det rette tida no. Om ein har fleire sånne bukser kan dei fortsatt brukast, men vil sannsynligvis forsvinne meir og meir ut av motebilete den næraste tida.

Om ein vel å bry seg er jo ein heilt anna sak. Det er jo ikkje slik at ein er nøydd å ta hesyn til kva som til eikvar tid er moderne,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...