Gå til innhold

BIM-treff, Nord-Trøndelag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Onsdag 20. august 2008 klokken 19:00 er det BIM-treff på Madam Brix, Steinkjer, Nord-Trøndelag.

Kom, kom, kom, gamle og nye!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi oi oi, de hørtes spennende ut :-) e de mang som bruke å vårrå på dæm eiller? De e et Bim-treff den 23 på Brød og Cirkus og....

Skrevet

Vi håper det kommer noen. På det meste har vi vært 5 stk :) Det den 23. er vel for de som holder på/har holdt på med assistert befruktning...

Skrevet

Jeg skulle gjerne ha møtt opp. Har ikke vært på BIM-treff før, og visste heller ikke at det var i Steinkjer. Jeg er for tiden på ferie, og får desverre ikke kommet på treffet denne gang. Men håper det blir flere?

Hvor langt på vei er dere som treffes?

Skrevet

Kommer du på treffet den 23.aug da Ludviginne? HUsker vi hadde forsøk omtrent samtidig da du hadde ditt første forsøk :-) Treffet som er den 23 er vel i hovedsak for ass.befruktning ja, men det er jo mange her på 2. trimester som har vært der også, som er greit at informeres :-) Selv er jeg jo uke 18, men regner meg selv som en ass.befr for det...

Skrevet

Vi satser på flere ja! Har vært litt vanskelig å kringkaste dette godt nok, kanskje en ide å bruke direkte mail eller SMS framover. På treffene har det vært flest oktoberdamer hittil, men det er bare tilfeldig. Absolutt alle er velkommen! Siden jeg kom inn her har det vært 3 treff.

Les mer her: http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/4832

Skrevet

Hei ♡ ønsker lykke♡!

Jeg får dessverre ikke til å komme på treff på lørdag, blir borte i helga. Men kjempebra tiltak med treff :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...