Gå til innhold

Når er det best å ta 3D ultralyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27 fullgåtte uker på fredag, og begynner min 28 uke da. Vet dere om det lønner seg å ta 3D ul da?

Lurer også på når man flytter over til 3 trimester, hvor mange uker har jeg igjen her inne? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er best å ta 3D ul mellom uke 28-31 har eg lest:)

Du flytter over til 3.trimester når du er 28+1 ;)

Skrevet

Jeg var til 3D ul i Tønsberg med min første. Skal også dit nå i dette svangerskapet. Mener å huske at de sa at det bør skje mellom uke 25 og 30. Etter uke 30 kan forsteret bli for stort, så skjermen blir for liten, eller at barnet blir for stort for skjermen eller noe slikt, hvis jeg forsto riktig.

Skrevet

Da bestiller jeg time imorgen...hehe skal bli kjekt å se hvordan han virkelig ser ut..:)

Skrevet

Hei.. Det er kjempekjek å se babyen på 3D. Men et lite råd fra meg, ikke spis eller drikk noe søtt før timen.. Venninna mi gjorde det, for ho ville jo se at den rørte på seg, og det er jo moro, men ho fikk elendige bilder for den ble veldig urolig... Derfor gjorde jeg som hun sa og fikk supre bilder. Gjorde det i uke 30.. God tur.. Gled deg..

Skrevet

Mellom uke 24 og 31 er det best. 28 og oppover er det mindre plass i livmoren og bildene kan inneholde mye støy. jeg var i uke 25 på 3D og jeg har masse nydelige bilder og filmer, du ser babyen veldig godt da. Desto høyere "uke" desto mindre ser man.

Skrevet

Spørs helt på hvilken by du bor i ;)

I Tr.heim anbefales det å ta 3D-UL i uke 26-32.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...