Gå til innhold

er ikke dette et vanvittig nydelig brudebilde?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke hva som er så spesielt ved det jeg da men...

Fint var det, men ikke noe utenom det vanlige synes jeg..

Skrevet

var ikke så mye man ser av den da...men litt for enkel og "fattigjente" kjole etter min smak...Men den var ikke stygg,men spesiell..

Skrevet

Fiiiiint med blomstene i håret:-D

Skrevet

Synes det så ut som ett reklamebilde jeg. tøff sveis med blomster i da:)

Skrevet

spessielt ihvertfall... Synes kanskje det hadde vært finere om de hadde sett hverandre inn i øynene eller noe sånt. Også er jeg ikke helt sikker på det håret hennes... Får litt sånn klovne assosiasjoner liksom. Men jeg synes det hadde valgt noen heldt nydlige fargenyanser! Også er det litt kult at han har tatt hennes navn, for han har det ikke sant????

Skrevet

Jo jeg synst selve bildet var fint. Men synes nesten at mannen så litt smådeppa ut og at fargene på bildet gjorde at de så gamle ut...om du skjønner?

Skrevet

Synes det var mindre pent jeg da, veldig spesielt hele greien. Det som slo meg var at det så ut som to utstillingsdokker.....

Skrevet

eh?

selvsagt...

da hadde jeg kanskje heller lagt ut et bilde "AV MEG SELV"

synes det har et eller anet ved seg som jeg synes er så nydelig

Skrevet

Bildet var fint det.. Men tror det hadde blitt finere om damen hadde stått litt lenger tilbake sånn at det ser ut som mannen ser på henne.. Nå ser det nesten ut som han er klippet inn i bildet.. Han ser liksom på ingenting...Bildet ser også ut som det er redigert ganske kraftig..

Ideen er god men likte ikke kuttet og at mannen ser malplassert ut..Men to vakre mennesker var det.. =)

Skrevet

h, tydeligvis alene om meningen min.. klarer ikke sette fingeren på hva jeg liker så godt. Ville heler ikke sett sånn ut selv som brud, så vet ikke helt hva det er...

Skrevet

Nei, men det står dette: "Mari Dynna og Per-Willy (Gundersen) Dynna giftet seg i Larvik Kirke 08.08.08".

Og siden Gundersen står i () så betyr vel det at han het det før, eller???

Skrevet

ja, når du sier det så.. men hadde jeg hett dynna og kællen gundersen, så hadde jeg også bedt han bytte..

Skrevet

måtte bare kommentere det.. synes det var et mindre pent bilde, mindre pene klær og synes heller ikke de så lykkelige ut

Skrevet

Helt enig med deg Kjipe-Laila! Det var nydelig : )

Skrevet

jo det var et veldig nydelig bilde!noe med fargene som var satt sammen perfekt og uttrykkene i ansiktene deres.også var det ikke "in your face", det var et "forsiktig" bilde om jeg kan kalle det det!

ikke så veldig typisk eller tradisjonelt,og det liker jeg.så passa de to så veldig godt sammen!

herregud,nå tar jeg skikkelig av her!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...