Gå til innhold

Flekkefjord


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

hei;) Jeg skal føde i flekkefjord. Har dermin 4.oktober. Når har du termin?? Har hørt veldig masse bra om føden der, så håper det stemmer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Termin 5.oktober;) Kommer herfra jeg! Hvor er dere fra?? Masse skryt om føden i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Farsund. Godt mulig vi treffes der inne, siden vi bare har en dag i forskjell på termin;) Men håper virkelig jeg får før tia, for er skikkelig lei av å gå å vente nå... Er det deres første, eller har dere noen fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha ok;) Jepp, er nok vår første! Gleder meg utrolig mye! Er ikke riktig lei av å være gravid enda, men det kommer nok, hehe.. Akkurat nå sliter jeg en del med ryggen, og har nok pressa meg for hardt på jobben, men men.. Ellers går det bra. Gelder meg til permisjonen starter! Er det din første? Ja hadde jo vært kjekt om vi lå der samtidig. Vi kan jo ligge veldig lenge der, opptil en uke. Så er det er kjempeflott å vite i og med at man blir nok temmelig redusert etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vår andre;) Har ei som blir 2 i oktober, så blir veldig spennede hvordan hun reagerer på at det kommer en liten baby i huset!

 

Fødte i kr.sand forige gang, og da ville jeg bare komme meg fortest mulig hjem, for jeg trivdes ikke på barsel der i det hele tatt... Ingen tilbydde meg noe hjelp egentlig, og når jeg spurte om de kunne ha ho noen timer samme natt som jeg fødte(for var seff veldig trøtt..) sa de bare at jeg måtte klare meg mest mulig på egenhånd...

 

Har som sagt hørt veldig mye bra om føden i flekkefjord, og det er godt å vite at en kan være der lenge om en trenger det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. De fleste sier det er såpass koselig at de vil nesten ikke hjem igjen, hehe. Da blir det nok stas med søsken tipper jeg;) Hehe.. Hun synes sikkert det blir morro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg også skal føde I Flekkefjord i Oktober. Har vært der før og stortrives på barsel der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...