biie Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 hei husker jeg riktig at du spår? kan du spå meg? født 240578 termin26okt. blir det gutt eller jente og kommer barnet før termin? hvor maange barn vil jeg få ialt? tusen takk om du tar deg tid:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Tja... jeg spår bittelitt... ;o) kan se hva jeg får frem. Tror jeg har spådd deg før og, men husker ikke hva jeg fikk opp da. Jeg får opp 3 barn tilsammen. Jeg får opp at barnet du bærer nå er ei tulle, som kommer litt over termin. Lykke til da!
biie Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 takk takk jeg husker nå at du har spådd meg tidligere:) du fikk opp jente den gangen å. jeg gikk vist litt i surr for hvem som hadde spådd meg og hvem om ikke hadde svart av dere som spår her inne. takk for at du tok deg tid igjen da:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 hehe... sliter med det samme jeg og... bare hyggelig det:o) natta:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå