Gå til innhold

Skal dere følge med på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi danse? i høst?

Mannen og jeg er hobbydansere selv (går kurs etter kurs fordi det er gøy, men greier ikke å danse med andre enn hverandre.. hihi) og synes dans er så morsomt. Vi har gått swing-kurs, salsa-kurs (!!!), line-dance, selskapsdans, vals.

Og de foregående sesongene har vi fulgt med på Skal vi danse og kost oss veldig. Mannen min falt pladask for Mona Grudt i fjor, så der fikk jeg igjen for da jeg heiet litt mye på Kristian Ødegaard.. :)))) Så får vi se i år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg er tv-slave og ser masse på tv til vanlig.. Men etter jeg ble bammer har det blitt mindre tv og mer her.. Men når det blir høst og faste programmer på tv regner jeg med at Skal vi danse blir fast på tv-programmet her ja. Synes det er ett veldig kjekt program:)

Skrevet

Jepp, det skal jeg følge med på ja, syns det er et kjempemorsomt program. :o)

Skrevet

Åja. her skal det følges med.... Spesielt på Gaute Ormåsen.... Heiet også på Kristian Ødegaard. Ellers er det Cæsar, Gossip Girl, Ugly Betty, Hvaler, Frutrerte fruer og Bonderomantikk. Blir en travel høst. Skjønner ikke hvordan jeg skal få tid til å jobbe....

Skrevet

Ja, det skal vi helt sikkert:) Syns det er et kos program, syns at hun tidl puppegurine skal ødlegge programmet. Blir uvell når hun åpner kjeften *æsj*

Skrevet

hihi:) Godt å se at vi er flere tv-slaver her inne.. Jeg skal jo sitte hjemme og amme, og får legge opp amme tider til de forskjellige program, så skal det nok bli kos:)

Skrevet

haha konvall! Utrolig bra sagt.

Jeg gleder meg også til Hvaler, håper den blir bra. Bonderomantikk er også greit å få med seg.. :)))

Nei, hvordan skal man rekke jobben?

Skrevet

Jaaa det skal jeg:0)

Gleder meg!

Skrevet

Enig, de seriene har jeg tenkt å se på også. Litt artig med den serien fra Hvaler, der ute bor mine foreldre:)) Kanksje de plutselig i er i tvruta*ler*

Gått jeg kun jobber på dagtid *ler*

Skrevet

Så spennende at de bor der, da! Midt i begivenhetenes sentrum. Kult.

Kommer til å tenke på det når jeg ser den serien.

Fordelene med høsten, vet dere, tv-programmene. "Kvalitetsprogrammene".. haha.. og vi lar oss lure!

Skrevet

ja det skal jeg....er litt tvslave.....følger også med på cæsar,ugly betty,one tree hill

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Må vel se det ja =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...