Gå til innhold

hvordan komme meg ut???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i et forhold som ikke er bra, vi prater nesten ikke sammen, å sex, det har vi ikke hadd på over 6mnd. vi gjør aldri noe sammen, trives ikke i det hele tatt, vil helst flytte ut, Men probleme er min familie, mamma å pappa, det er så opptatt av at man skal leve sammen om man har barn sammen, men dette er ikke bra for dattra vår, hun merker hvilken stemmning det er hjemme. Hun er 3 år.

Hvordan skal jeg få gjort dette uten å skuffe familien min....

Det føles nesten u-utholdelig å no her nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du ikke vil gjøre noe med å bedre forholdet er det vel bare å ta rennfart da.

Men var vel en grunn til at du fikk to barn med denne fyren? Hva skjedde med i tykt og tynt og i gode og onde dager?

Skrevet

Du beskriver min situasjon. Datteren min er 2 år, vi har ikke hatt sex siden november, han jobber døgnet rundt. Først på vanlig jobb, og deretter i garasjen hvor han hjelper folk privat med biler. Feil prioritering spør du meg, men samme det.. Nå er det brudd, og det er bestemt.

Vi har vært ute sammen på ting med datteren vår 2 ganger siden hun ble født, ellers er det jeg som har henne med alene.

Du kan IKKE tenke på hva andre mener, tenker og synes når det gjelder ditt eget liv, og ikke minst helsen din. Du underkaster deg selv, og setter deg selv og dine behov til side hver eneste dag.

Tenk som så: ville du sett på at datteren din har det sånn som du har det nå den dagen hun blir like gammel som deg? Ønsker du det ikke bedre for henne? For meg blir det helt merkelig å høre at foreldre mener man skal holde sammen for enhver pris. Du har bare ett liv, og det skal du leve godt og på en bra måte!

Jeg har vært å sett på en flott leilighet i dag, som ligger like ved her jeg bor nå. (5 minutter i bil)

Vil ikke flytte langt unna pappaen hennes.

Men det skal sies at vi er enige om dette. Ingen krangel eller noe, for vi er som bror og søster, og sånn skal det ikke være.

Ønsker deg lykke til:)

Vil du ha kontakt på pm, så kan jeg gi meg til kjenne hvis du vil.

Klem:)

Skrevet

skulle nesten tro at vi har samme mann....garasjen er hans 2 hjem uten jobben...

sjelden jeg er her inne, vet ikke helt hva pm er....

HI

Skrevet

Hvis jeg signerer med nick, så trykker du på nicket/navnet mitt, og når du kommer inn på profilen min, så kan du sende meg en personlig melding:)

Skrevet

Det er jeg som har svart deg over her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...