Mamma til tre gutter Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 eg er 15 uker på vei og er alltfor stor, var på kontroll i dag og etter måling så er eg så stor som ei på 25 uker skal vere.. så her blir det ultralyd på fredag.. off håper alt er bra... var på ultralyd i uke 8 og da var det bare en så da kan det ikke vere tvillinger heller.. off off off er ikke kjekt å vere bekymra
GreitÅVæreAnonym Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Oj, det hørtes jo litt voldsomt ut... Skjønner du blir litt bekymret. Sa legen/jordmora noe om hva som kunne være årsaken til at du var så "stor"? Kan det være mye fostervann? Kanskje det gjemte seg en baby i magen da du var på ul i uke 8,og at det er tvillinger allikevel? Jeg kjenner til ei som nettopp opplevde det:-) Lykke til på ultralyd da!! Det går nok bra.
Mamma til tre gutter Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 håper at det er tvillinger og ikke noe som er feil... gruer meg noe helt enormt.. jordmor sa at det kunne vere at eg var 2 gangs fødende som gjør at eg eser ut men uansett så er målene for store sa ho.. så ho villle at eg skulle vere forberedt på at det kunne vere noe gale... tenk så herligt viss det var en til som låg bak der uten at dem såg det på ultralyden, men det skal godt gjerest da!
*BABYSTAR* Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Kan det ikke bare være at du faktisk er lengre enn du selv tror du er? At kanskje menstermninen din ikke stemmer. Får satse på at alt er i orden, til motsatt er bevist så ikke vær så altfor bekymret. Men hold oss oppdaterte er du snill. Dette var jo litt pussig!
Mamma til tre gutter Skrevet 12. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2008 nei eg er ikke lenger på vei enn eg trur.. får det har eg veldig kontroll på.. vi hadde planer om å vente med å bli gravide til ettersommeren og hadde ikke sex i april men en liten glipp i mai så da veit eg til og med dagen eg blei gravid så det er ikke mulig.. får krysse fingrer og tær på at alt er bra... takk for støtten. skal holde dere oppdatert..
Faylinn Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Huff, det er så leit når noe er "unormalt" og man blir bekymra! :-/ Jeg håper virkelig alt er bra! Jeg har en lenke til en tabell med SF-mål, kanskje du vil se på den for å se litt selv også? Den begynner på uke 16, men kan jo være av interesse. http://www.min-mave.dk/index.php?vis=artikler&gaatil=327&id=58 Lykke til på fredag! Håper det er tvillinger eller noe annet ufarlig!
Ellebettemor Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Jeg er 2. gangs, og fikk fort stor mage (med de har ikke tatt mål av meg enda- er snart 6 mnd på vei)). Lykke til, og hold oss oppdatert!
Mamma til tre gutter Skrevet 13. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2008 tusen takk for all støtten, dere er utrulig gode å ha..
3barntettitett Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 det var høye mål . hvordan gikk det med deg i dag?
Mamma til tre gutter Skrevet 15. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. august 2008 hey hey.. alt gikk kjempe fint.. alt var i skjønneste orden.. hvorfor eg var så stor kunne han ikke gi meg noe svar på, men så lenge alt så bra ut så spiller ikke det noen rolle... og det var forresten en gutt så da blir nok storebror fornøyd når han skjønner litt mer av dette... er utrulig glad og letta nå. god helg alle sammen
3barntettitett Skrevet 15. august 2008 #12 Skrevet 15. august 2008 det var godt å høre :-) god helg til deg og guttene dine:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå