Gå til innhold

Lagt ut for anonym på anonymforum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sexlivet mitt ødelagt på grunn av oppveksten min? NYTT 20:15 12.08.2008

Jeg har et ikke-eksisterende sexliv. Dvs at jeg har sex kanskje en gang per måned fordi jeg føler jeg burde for samboeren min sin skyld.

Moren min bodde alene med meg og broren min. Helt fra vi var veldig små var hun glad i å feste. Vi hadde barnevakt stort sett hver fredag og lørdag, hver helg. Moren vår tok titt og ofte med seg nye mannfolk hjem og de var sjelden diskrè. Vi bodde trangt og det var lytt, de lukket ikke engang dørene og hadde seg gjerne på sofaen eller der det måtte passe.

Jeg har fått et ganske anstrengt forhold til alkohol også. Blir urolig i kroppen hvis det f.eks serveres alkohol til maten når vi er på besøk hos venner eller svigerfamilien min.

Men det er altså sexlivet mitt som plager meg. Jeg føler veldig sjelden lyst. Det føles skittent og galt, det byr meg bare imot å ha sex..

Hvordan kan jeg snu dette, og er det bare slik jeg er eller er jeg rett og slett skada?

Hjelp..

Jente på 26..

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det opp med fastlegen din...så kanskje du får en hensvisning videre. Vriker som du trenger å snakke med noen fagfolk. Lykke til!

Skrevet

Du er ikke skadet, kanskje det handler mer om hvilket forhold du er i. Får du nærhet - uten å tenke at dere må gå lenger når du holder han i hånden, føler du deg sett, hørt og verdsatt? BEGGE må jobbe med forholdet. Blir du behandlet som en prinsesse behandler du automatisk mannen som en prins...trygghet kommer når du kan slappe av og være deg selv, fordi du vet at han elsker deg, og selv om følelsene svinger opp og ned så bestemmer han seg for å elske deg hver dag. Og du han....Trygghet og nærhet gir god sex for begge.

Og alkohol; mange blir utrygge når folk en kjenner "forandrer" seg i fylla, dt er ikke noe rart.

Det kan sikkert være godt å snakke med noen men jeg tror ikke du er skadet, bare rik på erfaringer som du bærer med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...