Lykkebarn og Mathilde Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Hei. Hvordan er det med deg og formen om dagen? Håper dere har hatt en fin sommer og at du nyter dagene som gravid. Når er termin igjen? Klem fra Lykkebarn
Rødtopp75 og to små Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Heisann. Med oss går det greit, dvs med Josefine går det finfint. Hun går/løper rundt som bare det nå og skal begynne i barnehagen i morgen. Må medgi at jeg gruer meg litt til å gå fra henne i barnehagen, selv om hun sikkert får det bare fint der. Med meg går det noenlunde greit. Sliter en del med bekkenløsning denne gangen og var hos legen i går og fikk 50% sykemelding. Det er jeg veldig fornøyd med, for det har ikke fungert å jobbe fult de siste ukene. Bekkenet er mye mer fornøyd når jeg bare går hjemme. Ellers går ting greit, men jeg kan jo ikke ligge like mye på sofaen i dette svangerskapet Allikevel, har jeg noen ganger litt dårlig samvittighet for at jeg ikke orker å leke like mye med Josefine som jeg føler at jeg skulle, men det er nå sånn som det har blitt. Vi synes imidlertid det er fint at det ikke blir så langt mellom ungene og at de derfor kan ha en del glede av hverandre når veslebror i magen vokser til. Jeg er nå 26 uker på vei og terminen er den 15. november. Har ingen planer om å føde fire uker før denne ganger, da Må også medgi at jeg tar ting mer med ro denne gangen. Det er jo blant annet ikke like stort behov for å kjøpe inn alt mulig, samtidig som en jo har det meste fra før og har innsett at butikkene også er åpne etter at en har født. Håper det går fint med dere alle og at vi kan treffes en gang på sensommeren/høsten. Jeg har ikke alltid så mye overskudd til å skrive her, men jeg leser det som blir skrevet, Klem fra Rødtopp
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Moro å høre fra deg Rødtopp. Vi har jo lurt på hvordan det går med deg og den lille i magen :-) Lykke til i morgen, det går sikkert kjempebra! Hører gjerne referat etterpå :-) Klem fra mamma Mia
Millapril Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Så koselig å høre fra deg. Har tenkt på hvordan det går med voksende mage og aktiv liten jente hjemme. Bra å høre at det går greit og at du har fått sykemelding. Det trengs nok med en aktiv hverdag i tillegg til lite fritid... Lykke til, venter spent på å høre fra deg når det nærmer seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå