Gå til innhold

er nesten på gråten!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har termin om 11 dager .jeg fikk beskjed sist jeg var med jm at jeg hadde med å få ned blodtrykket mitt på 1 uke eller så var hun nødt til å legge meg inn.jeg fikk et forbud mot å gjøre noe annet enn å slappe av . jeg klarer seriøst ikke å slappe av.har atpåtill hatt min 3 åring hjemme nå i 2 dager helt alene (har hatt 6 uker ferie, begynte i barnehagen igjen på tors og fredag) .vet d ikke er så vanskelig,men når en har en giret unge hjemme som er så klar for å begynne i barnehagen igjen etter ferien ,å jeg har fått streng beskjed om å slappe av så er d en utfordring. JEG KLARER IKKE SLAPPE AV.

jeg fikk i helgen et stort lass med baby ting som skal vaskes og finnes plass til som jeg ikke får lov til å gjøre noe som helst med . jeg har ikke klart å slappe av. klarer ikke sitte her hjemme hele dagen når min mann er på jobb å se på alt som må gjøres når han kommer hjem.vil jo ikke slite ut han heller =).

gullet mitt har tisset seg ut 2 netter og 4 ganger på dagen 2 dager på rad nå.( sluttet for 1 år siden med bleie) så jeg har jo vert nødt til å vaske gulv å klær i hele dagene. rekker ikke å tromle unna alt pga store ting som skal inn.( dyner o.l) gullet mitt er heldigvis flink til å leke seg selv, er ikke den mest krevende ungen.

jeg klarer ikke slappe av. er ikke laget til å slappe av.har angst for å komme hjem fra føden til et rotete hus og mye husarbeid (som jeg gjorde sist gang)så jeg hadde tenkt å gjøre d før ungen ble født så d ikke var så mye som skulle gjøres når jeg kom hjem igjen.men d ser ikke ut som skjer denne gangen heller. mannen min prøver virkelig men d er alltid noe som er igjen som jeg må gjøre. rydder han av middagsbordet å sier at han er ferdig så står d alltid 2 eller3 ting igjen. er fult klar over at d ikke er så mye,men når ALT han tar i ikke blir gjort ferdig så er d slitsomt. som å gå å rydde etter en tennåring. føler jeg ikke kan stole på han til å be han gjøre noe, å slappe av å stole på at d blir gjort. for d er aldri gjort ferdig.

ble langt dette her dere, trenger å blåse ut merker jeg =).

så til mitt største problem ,jm timen i morgen. jeg har besvimt 3 ganger den siste uken . jeg er sikker på at jeg blir innlagt i morgen.har seriøst ikke lyst. (høres så snerpete å sytete ut er ikke sånn til vanlig) så til min største angst: hvis jeg blir innlagt så må min samboer flytte opp til sine foreldre for han begynner så tidlig på jobb at han ikke rekker å levere i barnehagen. når min mann er hos foreldrene sine mer enn en time blir han 12 år igjen. å ikke en rollemodell til gullet vårt. d ansvaret skubber han ubevist over på sin mor. noen jeg IKKE synes egner seg som rollemodell. hvis jeg blir liggende flere dager så kommer jeg til å få en 12 åring med meg på fødselen. mine svigers er veldig glad alkohol. i uken drikker de kanskje 3 halvlitere hver hver kveld. i helgene er svigerfar så utidig at d går ikke ann å beskrive en gang. jeg vil ikke at de skal passe min unge. vil ikke bli innlagt!!!!! vet at jeg da burde ha slappet av,men jeg sliter seriøst med d. vil ikke at de skal passe ungen min. slitsomt å ikke stole på noen .gud jeg gleder meg til disse onde hormonene slipper taket. er jo ikke sånn til vanlig. blitt 200 ganger verr etter jeg har fått beskjed om å slappe av. å ikke klarer d.vil ikke vekk fra gullet mitt.håper jeg får være hjemme til helgen så bli satt igang.da kan mamma komme å passe 3 åringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du hadde jo valget..slapåe av eller bli innlagt.

Litt ekstra husarbeid kunne jo du skyvd over på din samboer. Og når gutten din har tisset seg ut på natta kunne din samboer ha skiftet og satt på det til vask. Det hadde jo du strengt tatt ikke behøvd å gjøre.

 

Du kunne jo fått han til å komme med klærne som skulle vasket opp og sortere til han så kunne han satt på f.eks.

Legge sammen klær også kunne du gjort menst du slappet av..bedt han komme med klærne til deg, og bedt han lagt de i skapene.

 

Litt rot må man også greie å tåle. Ikke bra for babyen at du har høyt blodtrykk heller.

 

Så overse litt rot, få mannen til å hjelpe til, så DU FÅR SLAPPET AV.

Må man så må man..sånn er det bare..

 

Liten skjennepreik fra meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...