Gå til innhold

Uff, grini i nesten hele dag jeg:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med meg selv for tiden - jeg får ikke sove.

Jeg legger meg klokka 21-22, og samboern kommer mellom kl 23-01.

Da våkner jeg og får ikke sove mer.

Jeg er så utmattet nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Bare samboeren åpner døra inn på soverommet er det nok - da må jeg på do.

Siden jeg da bare MÅ stå opp, så blir jeg lys våken. Setter ikke på noe lys i håp om at jeg ikke blir for våken.

Nå er det vel 5. natta jeg har vært oppe.

Skal prøve igjen ikveld - håper jeg får sove!

Trenger det sånn.

Og siden jeg er så trøtt og alt, så er jeg helt ødelagt.

Jeg griner av alt.

Så på Oprah tidligere om en dame med hårvekst i ansiktet og han Dr.Oz begynte å snakke om Pcos, infertilitet ++

Jeg har ikke hårvekst i ansiktet, men jeg har Pco.

Tidligere idag så jeg gjennom et album av ei venninnes baby.

Så også på Oprah på dagen, da Jim Carrey var der og han snakka om Evan. En autistisk gutt.

Mulig å gråte for alt?`??

Sitter og tenker på en liten bylt jeg vil ha i armene mine.. :(

Er såå redd for ar jeg aldri vil få det igjen.

Prøver å tenke positivt, men.. Har gjort det i en mnd nå.

Vet ikke helt hvor jeg vil med innlegget, men..

Begynner jo bare å grine av å skrive det også.

Samboeren jobber og skal begynne å jobbe enda mere pga fotballjobben.

SKulle overraske han idag - kjørte ned til Oppsal for å se på laget hans.

Sto der iallefall 10min og så på laget hans. Daniel ville tilslutt gå, så vi gikk bort til lekestativene, når treningen var over lurte jeg på om treninger var over,

Ja sa han, han var på vei.

Regnet md han hadde sett meg.

Dengang ei - han var på vei hjem han...

Da måtte jeg bare kjøre hjem også.

Ikke en morsom biltur.

Kom hjem, gikk på butikken. Også dro samboeren igjen.

Fotballmøte.

Jajaja...

Jeg er vanligvis ikke så sippete eller grinete, nærtagende ++

Samboeren er flink til å være hjemme.

Det er bare at jeg NÅ har en nedgangsperiode.. :(

Frister utrolig å holde Daniel hjemme fra bhg imorgen, gå en lang tur med han.

Lage lunsj og spise ute ++

:o)

Men, skal på 2 jobbintervju så kan ikke det..

Nei, skal slutte å skrive nå, måtte bare få ut litt grums som har hengt over meg i hele dag!

Hjelper litt det også! ;:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stor klem til deg! Men du - kan ikke samboeren din sove på sofaen en natt eller to så du får tatt deg inn litt?

Skrevet

Huff, da! Jeg vet hvordan du har det med tanke på søvnmangel iallfall! Der sliter jeg så utrolig mye selv og har ikke sovet en hel natt på 2 uker nå, så jeg er ganske gåen og har vel i grunnen gått ned på minussiden når det gjelder tålmodighet... Snittet ligger vel på 4 timer søvn pr natt... Til mandag skal jeg i gang med akupunktur for å se om det kan hjelpe på søvnløsheten min. Håper du bare er inne i en periode med dårlig søvn og at det snart går over:) Du er jo veldig flink som tenker positivt på det meste selv om du er litt nedfor. Da er det lov å ha en dårlig dag innimellom hvor man får tømt seg litt for ting som er vondt:) Fortsett å tenke positivt!!:) Sender deg en trøsteklem!

Skrevet

*klemmer på vålerenga*

Hva er det som gjør at du ikke får sove? Er det noe du kan ta/gjøre for å få sove litt?

Når jeg ligger og vrir meg og ikke får sove, tar jeg en prostafen reisesyketablett og da får jeg faktisk sove! Lett sovemedisin:) Bananer har også en mild søvndyssende effekt.

Unner deg virkelig å få din etterlengtede lille bylt i armene en gang i fremtiden!

Skrevet

Åhh.. Kjære deg:(

Lille vålerenga12_&_Daniel 'en vår..

Skulle ønske jeg kunne si: Shit i jobbintervjua! Og kos deg masse masse med Daniel! Men jeg vil at du skal på jobbintervju og få masse jobbtilbud også!

(Men ps: Jeg har skulka noen jobbintervjuer før jeg, vært "syk". Så kan de faktisk avtale ny dag:)

Du vet. Jeg har hatt en ganske tøff natt selv, sov i 2 timer:( Måtte på jobb i dag. MÅTTE. Gått med poser uner og over øya i hele dag, med tårer i øyekroken. Så lei av å aldri bli gravid, skuffet gang på gang. At vi aldri finner oss et hus. Og at på toppen av alt så er jeg så dårlig humør og lar det går utover sambo. Skjeller ut han for ingen ting, og nesten blitt slutt 3 ganger på en uke. Bare fordi jeg har vært så i humørsvingnger (aldri hatt det sånn, kun rett før forrige mens).

Kl 3 var vi endelig ferdig med å ornde opp. Endte godt. Jeg har grått såå mye i det siste nå. Så lå jeg å gråt meg i søvn til 4-5 tida. Opp rett før syv.

Sååå. Jeg trenger så sårt en dag med noe annet å tenke på. Har sp lyst til å ta meg en back-out dag i morgen å bli med familien min til Drøbak.. .. ..

Skrevet

Næmmen da! Hørtes ikke morsomt ut:( Men hva om du legger deg senere? Venter med å køye til samboeren din kommer hjem, slik at han ikke vekker deg? Når jeg ikke får sove så hiver jeg nedpå 2 reisesyketabletter, for de blir jeg trøtt av;)

Jeg griner av ALT om dagen jeg også, men så er jeg jo på tjukka også da. Var ikke sånn med vesla, men nå er jeg helt håpløs!!

Og det er klart du skal få nyfødt igjen! Ikke miste motet nå!! Bruke høsten til masse sengehygge og nå vet du jo at du har pco, så da får man vel noe hjelp? (er ikke helt på nett med det der, så skal i grunn ikke uttale meg om saken..)

Hvor skal du på intervju i morgen da? Blir sikkert spennende da!! Intervju er bare moro det:)

Er på jobbjakt selv om dagen jeg, håper å finne noe før magen blir altfor stor..;)

Og spis en sjokolade, det hjelper mot alt!

Skrevet

Mamman til Emil:)

Takk for gode ord:)

JA, har vært litt stress med jobbintervju, bhg-start ++

Er vel det som har gjort det tenker jeg.

Nå skal jeg slappe av en HEL uke;o)

Skrevet

du og jeg og vi to: Hmm, da tror jeg han klikker for den sofaen vi har er så.. Liten og rar, hehe ;o)

Cat78:

Reisesyketabl hadde kanskje gått an å prøvd da i det minste!

:)

Jeg må vente til begynnelsen av aug, for å komme meg til gynekologen igjen for å se om jeg har blitt gravid. Har ikke fått mensen enda heller.

Og hvis ikke - så skal jeg begynne med behandling:)

Følelser er noe dritt - men søren.. Det er viktig å ta hensyn til de også, hehe ;)

Har det MYE bedre idag da! Kjempebra faktisk!

Hehe =)

Deilig å ha hatt en sippe-dag igår, la alt komme frem.

Jeg håper selvfølgelig å bli gravid fort.. Må tenke positivt, jeg er bare 20år, så alt kan skje. :)

Jaja... :)

Sjokolade hadde jeg ikke igår, men spiste en idag da..

Kanskje derfor jeg er så blid? ;)

Skrevet

¤Smuguflekker¤

Jobbintervju og bhgstart er vel egentlig det, får sove lite.

Legger meg tidlig og blir vekt, ligger og tenker ++

Får prøve reisesyketabl, hadde vært fint å fått kommet inn i en rytme egentlig med litt hjelp så jeg SOVER.. :)

Takk for det =)

Gleder meg til den dagen! =)=)

Skrevet

Takk for en god klem ALba og Juliane (mener det var det som var nicket ditt, hehe:) )

Samsung: SOm sagt, en mye bedre dag idag! ;:)

Fått sovet sammenhengende i 6t inatt, så bedre enn ikkeno! ;o)

Uffameien, med de humørsvingningene..? Du er ikke gravid?

Vil ikke gi deg falske forhåpninger heller da, men.. =)

Jeg og samboeren hadde en slik natt vi også iforrigårs, det trigget nok ekstra på dagen igår:(

Jaja, mye bedre idag iallefall, takk og lov! :)

Åssen går det på jobben da?

Hadde nokvært noe med en kosedag med familien ja! :)

Sender en klem, til deg også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...