Gjest Tale30 Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Jeg har alltid hørt lyden av hjertet med en gang JM har satt doppleren ned til magen. Men i dag fant hun den ikke. Hun lette og lette, men hørte bare susing og min egen puls. Vet ikke hvor lang tid det gikk, men jeg fikk tid til å tenke mange tanker for å si det slik. Heldigvis fant hun hjertet til slutt, og det hadde en fin rytme, men fy fader jeg fikk en støkk i meg! Jodmoren sa at mange har problemer med å finne hjertelyden rundt uke 19-20, de vet ikke helt hvorfor det er slik..
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 JM fant vertfall hjerte til slutt da:) det er jo en bra ting, legg bak deg bekymringene du hadde mens du ventet du
Gjest Tale30 Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Ja de bekymringene er lagt bak meg Det var en støkk, men siden det var vanlig, kan jo andre her inne legge seg det på minne hvis de skal til kontroll rundt 19 eller 20 uke, slik at de ikke får panikk om hjertelyden lar vente på seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå