Kirsebæra Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Hva faen feiler det hormonene i pillene?? jeg var jo FERDIG MED MENSEN i FORRIGE UKE din møkk!! Hvorfor kommer den tilbake igjen? hver jævla mnd skjer dette....har jo mensen annen hver uke for faaaaaen!! *orker ikke...* *fjerne heile livmora og dritten*
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Been there, done that ) Ble da vi fant ut at vi bare skulle prøve å lage en baby til, og denne gangen skal en av oss steriliseres etterpå!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 hehe, I know. Endte opp med mensen hele tiden og tålte ikke at gubben bare så mye som gløttet bort på meg. Så vi måtte gå over til kondomer til jeg var ferdig å amme.
Gjest Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Cerazette = helvete på jord. Bytt til Conludag!
Medium fikk guttebass Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Jeg hadde ikke mensen i det hele tatt det året jeg gikk på Cerazette, men jeg ble skikkelig gretten og sexlysten var totalt fraværende..
Kirsebæra Skrevet 12. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2008 problemet er bare at vi vet ikke hva jeg tåler og ikke tåler. jeg ble gravid på p-pillen forrige gang....jasmin vel og merke....men GUUUUUUD jeg likte yasmin de første 7mnd jeg gikk på de!! *savner yasmin* men savner de ikke SÅÅÅ mye..... erfaringer med p-stav?
atsjo Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Jeg hadde heller ikke mensen når jeg gikk på cerazette. Men stooore humørsvingninger:::///
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå