Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Vi har bodd med svigers i flere mnd. i påvente av at huset vårt skal bli klart.Vi hadde aldri trodd det skulle ta sååååå lang tid:(... Jeg er mildt sagt dritt lei... Svigers er hyggelige folk , men jeg merker at jeg virkelig trenger å komme for meg selv i eget hus, bare jeg, mannen og lillegutten vår. Jeg er dritt lei av å bo borte hos andre, det blir jo liksom aldri hjemme, jeg er møkk lei av å vere "gjest" her:(.. Og dette har desverre gjort at jeg i det siste har blitt sur og lei:(...gidder ikke snakke så mye me de liksom:( Svigermor lider av et nyskjerrighets-syndrom, og det går meg på nervene...(desverre)..derfor har jeg ikke så mye tolmodighet i gjen. Problemet er at vi skal på tur til Tyrkia sammen i slutten av august, og jeg skulle virkelig ønsket at vi kunne komme oss vekk bare en eller to uker før vi drar, liksom for å hente meg inn igjen, lade opp igjen om dere forstår. Har jo ikke lyst å vere "lei av dem" på turen, har jo lyst vi skal kose oss ilag og sånn. Men sånn som det er nå så er jeg bare "mettet" liksom=( Tror ikke huset blir klart så vi rekker å flytte inn før vi reiser,og uansett så rekker vi ikke å bo der i en-to uker heller. jeg føler jeg trenger å komme meg litt bort. Noen som har råd å gi eller har havnet i en lignende situasjonen selv?..aner ikke hvorfor jeg skriver dette innlegget egentlig, trenger sikkert bare noen å prate med.
Hufsla Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 en kollega av meg hadde det på samme måten. Eneste rådet jeg kan gi er å snakke med de. Ikke si at du er lei av de, men at du vet du oppfører deg dårlig og det er ikke deres feil. Du trenger bare å være litt alene. Ser ikke bort fra at de har det på samme måten, de har jo også flere enn vanlig å ta hensyn til, og gleder seg nok til å få huset sitt i fred igjen. Var ikke mye til hjelp men...:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå