Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Hvis alt hadde blitt som det burde så hadde jeg kanskje hatt et 2 dagers gammelt nurk i mine armer.10.aug var datoen. Kjenner det er rart å tenke på pga. syns ikke det er lenge siden alt skjedde.Valgte riktig den gangen og gjør det fortsatt, men nå kom det liksom at nå KUNNE jeg virkelig ha en unge til.Andre som får reakjsoner??Spar meg for at det har du godt av osv.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 jeg husker faktisk ikke når jeg hadde termin, var vel i august en gang tror jeg tok et helt riktig valg den gangen er noen år siden nå og jeg har fått to vakre barn etter det
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Alle reagerer så forskjellig.jeg fikk en sånn når venninna mi fikk barn. Da tenkte jeg, nå kunne jeg hatt en7ei på 2 år...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Jeg har aldri angret en dag, Aner ikke når jeg hadde termin eller noen ting. Jeg var ikke i en posisjon i livet til å få barn så jeg er glad jeg tok abort. Uansvarlig å ha sex uten prevansjon ja... men glad for at jeg tok ansvar etterpå hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Du over, du tok ikke ansvar -du fraskrev deg ansvar! Valgte den enkleste løsningen!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Du kan takke deg selv for det,hadde ikke klart å avslutte et lite uskyldig liv uansett hvordan ståa var. Tenk på hvor mangen liv som blir kasta i søppla pga slike som dere. Syns overhode ikke synd på deg HI det straffer seg og gjøre slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå