Mage igjen Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Jeg trodde jeg skulle slippe unna bekkenløsning dette svangerskapet, men plutselig slo alt seg vrangt her i helgen. Jeg har syklet og gått mye turer helt til nå, og tenker med skrekk på at jeg nesten ikke skal kunne bevege meg på enda 6 uker.... ojojoj. Noen som vet om det gjør vondt værre å sykle når man har bekkenløsning? Å gå går greit, men da er det dritvondt etterpå.... har ikke turt å sykle etter det kom for fult her, men HAR SÅ LYST....
Makko med to små gutter Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Det er mye bedre å sykle enn å gå når du har bekkenløsning! Bare pass på at du har en sykkel som gir deg "plass til magen", slik at du ikke blir syklende med beina ut (magen mellom beina). Hos meg gir sykling desverre masse kynnere, og blir bare slitsomt og ubehagelig :-(
Reiki 73 Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 bading i basseng er bra hvis du ikke har åpning
temine Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Prøv, så kjenner du fort om du tåler det eller ikke. Om en med bekkenløsning tåler å sykle trenger ikke en annen å gjøre det. Jeg tåler det ganske godt, da bena er samlet hele tiden. Det verste jeg gjør er nemlig å skille bena fra hverandre ut over ett visst punkt.
Mage igjen Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 Takk for svar! Prøvde meg på sykling i dag, gikk bra!!! Men syklet ufattelig sakte da.... hehe! Brukte 45 minutter på en runde jeg vanligvis bruker under en halvtime på... men det har litt med pusten å gjøre også om dagen.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå